۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۱۲
کد خبر: 85042573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گشت‌های مشترک نوروزی تعزیرات حکومتی یزد آغاز شد

۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۱۲
کد خبر: 85042573
گشت‌های مشترک نوروزی تعزیرات حکومتی یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از آغاز گشت‌های مشترک نوروزی در سطح استان خبر داد و گفت: حمایت از مردم در مقابله با گرانفروشی و احتکار ضروری است و این موضوع در ایام عید نوروز ضرورت بیشتری پیدا می‌کند.

به گزارش دوشنبه این اداره کل، سید محمدمهدی مهاجریان مقدم، افزود: طرح نوروزی گشت‌های تعزیرات حکومتی از دوشنبه ۸ اسفندماه آغاز و تا ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در دو شیفت صبح و عصر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تصریح کرد: این گشت با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، مرکز بهداشت و سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان برنامه ریزی شده است.

مهاجریان مقدم ادامه داد: با توجه به تداخل ایام سال نو و ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای اقلام مورد نیاز مردم مانند آجیل، میوه، شیرینی و سایر اقلام مرتبط کالاهای مورد هدف، نظارت بر قیمت و کیفیت فروش و عرضه این اقلام به صورت ویژه در دستور کار گشت‌های مشترک خواهد بود.

وی اظهار داشت: مردم شریف استان با مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی می‌توانند با سامانه ۱۲۴ سازمان صمت اعلام شکایت کرده تا در اسرع وقت نسبت به شکایات رسیدگی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha