عنایتی: بازی با نساجی آخرین حضورم در نفت است/ بازیکنان انگیزه ندارند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مشکلات متعدد موجب شده تا بازیکنان ما حتی برای تمرین نیز انگیزه نداشته باشند. با این شرایط کاری از دست من برنمی‌آید.

به گزارش ایرنا؛ رضا عنایتی عصر دوشنبه پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به پرسپولیس و هواداران‌شان برای این پیروزی تبریک می‌گویم. قابل احترام بازی کردیم ولی عدم تمرکز بازیکنان‌ خیلی به ما ضربه زده است. مقابل پرسپولیس موقعیت ایجاد کردن کار بزرگی است ولی تمرکز لازم را برای بازی نداشتیم.

وی ادامه داد: می دانیم که کارمان بسیار سخت است. تیم ما مشکلات خیلی زیادی دارد و هر چقدر تلاش می‌کنیم به آرامش برسیم این امر میسر نمی‌شود. بعد از پنج هفته که در خدمت این تیم هستم هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است. رضایت بازیکنان جلب نشده است. این امر تمرکز ما را گرفته و بازیکنان بی‌انگیزه تمرین می‌کنند که این اتفاق خیلی بدی است. مجموعه‌ای که انگیزه نداشته باشد نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد. بازیکنان و کادرفنی ناراضی هستند و اگر اینگونه پیش برویم دیگر نمی‌توانیم قولی بدهیم.

عنایتی بیان کرد: بازی با نساجی آخرین دیداری خواهد بود که در تیم نفت مسجدسلیمان خواهم بود. اگر اتفاق مالی رخ ندهد و شرایط تیم بهتر نشود دیدار با نساجی آخرین بازی خواهد بود که روی نیمکت نفت می‌نشینم. دیگر کاری از دست ما برنمی‌آید.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط چرا سرمربیگری نفت مسجدسلیمان را پذیرفته‌اید؟ گفت: اشتباه من این است که به حرف آدم‌ها اعتماد می‌کنم. روزی که این پیشنهاد را به من دادند به حرف و وعده مسئولان اعتماد کردم اما صحبت‌های آنان عملی نشد.

عنایتی گفت: به خاطر مصدومیت پرتعداد بازیکنان، موقعیت‌های زیادی را از دست داده‌ایم. این نشان می‌دهد که یک جای کار ایراد دارد. برای همین گفتم دیگر کاری از دست من برنمی آید. برای همین کنار می‌روم تا فرد دیگری بیاید و هدایت تیم را قبول کند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اعتراض‌ به داور عنوان کرد: به کوپال ناظمی و همکارانش تبریک می‌گویم، چون صحنه مورد اعتراض‌مان را دیدم و آفساید نبود. فکر می‌کردم صحنه مدنظر آفساید بود، ولی به اتفاق همکارانم دیدم و واقعیت را باید گفت که آفساید نبوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha