پیروانی: از نحوه قضاوت بازی‌های پرسپولیس گله‌مندیم؛ یحیی بهترین مربی ایران است

تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ از نحوه داوری‌ها گله‌مندم و اگر ۲ بازی سود کرده باشیم ۱۲ بازی است که از داوری‌ها متضرر شده‌ایم.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، افشین پیروانی پس از برتری سه بر صفر پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: به هواداران بابت برد تبریک و به حریف خسته نباشید می‌گویم. امروز هم دلار ۲ هزار تومان دلار پایین آمد و به این خاطر هم تبریک می‌گویم! از داوران و قضاوت‌هایی که برای ما می‌شود گله‌مندم. بازی را بردیم اما قضاوت، قضاوتی نبود که در ورزشگاه آزادی به خوبی انجام شود. ۲ یا سه صحنه مشکوک بود و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم و این روند تمام شود.

وی افزود:‌ هفته قبل به (خداداد)افشاریان گفتم که اگر ۲ بازی سود کرده باشیم ۱۲ بازی ضرر کردیم. از صدا و سیما هم گله دارم که یکسری برنامه غیر تخصصی و یک سری مجری برای دیده شدن می‌آیند و در مورد پرسپولیس و گل‌محمدی حرف می‌زنند. دوباره دیگر با این لحن حرف نمی‌زنم! یک مجری و برنامه‌ای که مخاطب ندارد، اجازه ندارد که بخواهد با صحبت در مورد پرسپولیس دیده شود. این پرسپولیس است و نه شما و نه هیچکس دیگر اجازه ندارد بی‌احترامی کند. رییس صدا و سیما رسیدگی کند و این راه را برای دیده شدن پیش گرفتند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دلیل غیبت‌های گل‌محمدی در نشست‌های خبری اضافه کرد: گل‌محمدی هم می‌گوید یکسری مشکلات و حرف‌ها است که باید مطرح کند و به همین خاطر بهتر است کنفرانس نرود. خیلی از مربیان به کنفرانس نمی‌آیند. گل‌محمدی تا ۲ هفته قبل هم قبل و هم بعد از بازی‌ها می‌آمد و در نشست شرکت می‌کرد. وقتی دید هیچ برخوردی نمی‌شود، ما هم مثل بقیه شدیم.

وی افزود:‌ از نظرم یحیی بهترین مربی ایران است. به کسانی که چنین انتخابی کردند، تبریک می‌گویم. به نظرم بازی با اسامی است و آن‌ها انتخابشان را کرده‌اند. من خوشحالم که ایرانی‌ها رو دست نخوردند. این طریقه را انتخاب کردند که اسم بدهند و بگویند برنامه بدهید ولی چنین چیزی نیست. من فکر می‌کنم مربیان ایرانی باهوش‌تر از این حرف‌ها بودند. به نظرم اگر اسمی از آقای گل‌محمدی بود هم چون او پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارد به این پیشنهاد جواب منفی می‌داد.

پیروانی در پاسخ به این سوال که باشگاه پرسپولیس چه برنامه‌ای برای حضور حداکثری هواداران در آزادی و کاهش قیمت بلیت‌ها دارد، توضیح داد: امیدوارم قیمت بلیت‌ها هم پایین بیاید. مشکل این است که اجازه حضور ۵هزار نفر را می‌دهند. باید تعداد بیشتر شود. دیروز هم نامه‌ای زدیم و درخواست کردیم و امیدواریم توافق کنند. الان هواداران نمی‌توانند طبقه بالا بروند چون هفت، هشت سکو خراب است. باشگاه تلاش می‌کند که اگر اجازه ورود بدهند، قیمت بلیت‌ها را هم کاهش دهد. فوتبال به هوادارانش به خصوص هواداران پرسپولیس زنده است. خیلی‌ها شعار می‌دهند که بیشترین هوادار را دارند اما هر جا بروید، پرسپولیس بیشترین هوادار را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha