مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: ارتباط هنرستان‌ها و بازار باید تقویت شود

اهواز - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: باید ارتباط بین هنرستان‌ ها و بازار برای تولید و عرضه دستاوردهای دانش‌آموزان برقرار شود.

به گزارش ایرنا، مسعود حمیدی نژاد روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بازارچه‌های دستاوردهای دانش‌آموزی بیان کرد: در این جشنواره ها دانش آموزان زندگی کردن در جامعه را یاد گرفته و در کنار درس با کارآفرینی نیز آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در مدارس استثنایی هم آغاز شده است، گفت: این جشنواره ها همچنین باعث می‌شود تا دانش آموزان ارتباط بیشتری با کار و فعالیت داشته و آینده کاری بهتری برای خود رقم بزنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: عرضه دستاوردهای دانش آموزان در بازار باعث تشویق آن‌ها برای پیگیری راه تولید و دنبال کردن استعدادشان می‌شود.

حمیدی نژاد اظهار داشت: آموزش و پرورش در نظر دارد در کنار آموزش و تحصیل دانش آموزان با مهارت آموزی، بستر اشتغالزایی برای جوانان آینده را نیز فراهم کند و این موضوع به یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش تبدیل شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموزان با توجه به آموزه‌هایی که در دبیرستان و هنرستان ها فرا می گیرند، باید خود را برای آینده و خدمت به جامعه آماده کنند.

به گزارش ایرنا بازارچه‌های دستاوردهای دانش‌آموزی در قالب جشنواره خوارزمی و با محوریت کار آفرینی در دبیرستان شاهد عفاف اهواز در حال برگزاری است. استان خوزستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha