۷۰۰ پایگاه در خراسان رضوی برای برگزاری جشن نیکوکاری مکان یابی شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: تعداد ۷۰۰ پایگاه در استان برای برگزاری جشن نیکوکاری مکان یابی و انتخاب شدند.

رضا سلم آبادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال برای برپایی جشن نیکوکاری، ۶۰۰ مرکز نیکوکاری و ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد در میادین، معابر، مصلاهای نماز جمعه، مدارس و مراکز نیکوکاری با شعار "هر روز عیدی دیگر است" و "با همدلی نوروز را جشن بگیریم" آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین و نیکوکاران هستند.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود ۱۵۰ میلیارد تومان در قالب برگزاری جشن نیکوکاری و کمک برای نیازمندان و محرومان در استان جمع آوری شود.

مدیرکل امداد خراسان رضوی گفت: هم اکنون در استان به ۱۸۳ هزار خانوار تحت حمایت خدمات ارائه می دهیم و مبالغ جمع آوری شده در قالب این جشن همانند هر سال صرف خرید بسته های معیشتی برای خانواده‌های تحت حمایت و لباس و کفش برای ۵۶ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت ویژه عید نوروز خواهد شد.

سلم آبادی افزود: روشهای پرداخت مبالغ نقدی علاوه بر پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۷۰۹۹ و کد دستوری #۰۵۱*۸۸۷۷* قابلیت پرداخت دارد.

هم اکنون حدود نیم میلیون نفر در خراسان رضوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha