۹ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۰۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85042878
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واحد غیرمجاز جمع‌آوری پسماند در شهرری پلمب شد

۹ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۰۹
کد خبر: 85042878
واحد غیرمجاز جمع‌آوری پسماند در شهرری پلمب شد

شهرری - ایرنا - سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهردای منطقه ۲۰ تهران (شهرری) از ممنوعیت فعالیت مراکز  غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک پسماند در این منطقه خبرداد و گفت: یک واحد غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند جمع‌آوری و پلمب شد.

به گزارش ایرنا از خبر روز سه شنبه شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری)، سعید منوری رضایی دراین باره اظهار داشت: با توجه به لزوم رعایت بهداشت فردی و عمومی با هماهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و از سوی اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه ۲۰ نسبت به شناسایی و پلمپ یک واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: این عملیات با توجه به شرایط ویژه کنونی، اختلاط پسماندهای عفونی و غیرعفونی در مخازن پسماند، خطر انتشار ویروس از طریق فعالیت عوامل غیرمجاز و انتقال آن به سایر شهروندان از فعالیت مراکزی که به صورت غیرمجاز در زمینه تفکیک زباله فعالیت می کنند، جلوگیری می شود.

این مسئول همچنین در راستای ارتقای بهبود کیفیت نگهداشت شهر و اجرای طرح بهاران خدمت ویژه بزرگراه ها در قبله تهران خاطرنشان کرد: در طرح بهاران خدمت، نگهداشت بزرگراه ها در محور امام علی ( ع) با مشارکت ادارات حوزه خدمات شهری و نواحی منطقه در حال اجرا است.

منوری رضایی با اشاره به این نکته که استمرار اجرای این طرح باشعار "بهار جانها" موجب جلب رضایت شهروندان شده است، افزود: وضعیت نگهداشت در نقاط مختلف شهر و محلات در حال انجام است.

وی اظهار داشت: طرح مذکور با تعامل بخش‌های مختلف حوزه خدمات شهری و نواحی در محور بزرگراهی امام علی ( ع ) اجرا می شود.

این مسئول اضافه کرد: شستشوی جداول، آبگردانی و لایروبی نهرها، مسیل ها ، رفت و روب معابر با بهره گیری از ادوات کارگری و مکانیزه، کاشت درخت و درختچه، بهزراعی فضاهای سبز، پاکسازی نمای شهری با مواد پوشاننده از جمله اقدامات صورت گرفته به شمار می رود.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha