اقامتگاه ویژه مادران کودکان بستری در بیمارستان اکبر مشهد افتتاح شد

مشهد- ایرنا- اقامتگاهی خیرساز به منظور رفاه حال مادران کودکان بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر در مشهد افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، رییس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر روز سه شنبه در آیین افتتاح این اقامتگاه خیرساز بانام "بانو مریم" در جمع خبرنگاران گفت: این اقامتگاه توسط ۲ خانواده نیکوکار به نامهای کاخی و سعیدی به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال ساخته شده و دارای ۶ اتاق مجهز و ۳۲ تخت است.

دکتر علی جعفری افزود:مادران دارای نوزاد بستری شده در بخش‌های مراقبت های ویژه که نیاز به حضور در بیمارستان برای شیردهی فرزندان خود داشتند و مکانی برای استراحت آنان وجود نداشت و در این زمینه دچار مشکل بودند با افتتاح این اقامتگاه مشکل آنان برای استراحت و شیردهی نوزادان بر طرف خواهد شد.

وی ادامه داد:همچنین این اقامتگاه در راستای رفاه حال سایر مادران دارای کودک بیمار بستری شده در بخش‌های مراقبت‌های ویژه ساخته شده است تا فشار و استرس ناشی از بیماری فرزند که بر مادر وارد شده است را کاهش دهد.

بیمارستان ٢٥٠ تختخوابی فوق تخصصی اطفال اکبر از مراکز درمانی تخصصی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد را جمعی از شهروندان نیکوکار در همراهی با خانواده نیکوکار "علیزاده" در سال ۱۳۹۶ و در فضایی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع ساختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha