مسی بدون رای رونالدو بهترین بازیکن جهان شد

تهران- ایرنا- لیونل مسی بدون رای کریستیانو رونالدو توانست جایزه بهترین بازیکن مرد سال فیفا را دریافت کند.

به گزارش ایرنا، مراسم بهترین‌های فیفا THE BEST دوشنبه شب در تالار کنسرت «Salle Pleyel» شهر پاریس برگزار شد و ستاره‌هایی همچون کریم بنزما، لیونل مسی، آلکسیا پوتیاس و کیلین امباپه در مراسم حاضر بودند. در پایان این مراسم لیونل مسی بالاتر از کیلیان امباپه برای دومین بار جایزه بهترین بازیکن مرد سال فیفا را دریافت کرد.

در مراسمی پر زرق و برق در پاریس، مسی برنده هفت توپ طلا پس از نمایش فوق‌العاده با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به عنوان بهترین بازیکن جهان شناخته شد. او در یک نظرسنجی که از کاپیتان‌ها و مربیان تیم‌های ملی از سراسر کره زمین تشکیل شده بود، صدرنشین شد و انتظار می‌رفت که کریستیانو با ۱۹۲ بازی ملی برای پرتغال و لقب برترین گلزن ملی جهان، بخشی از این رای‌گیری باشد.

مسی بدون رای رونالدو بهترین بازیکن جهان شد

رونالدو، برنده ۵ توپ طلا، در نظرسنجی Best رای نداد و فیفا تایید کرد که په‌په، مدافع کهنه کار این مسئولیت را برای پرتغال بر عهده گرفت . په‌په بهترین انتخاب خود را به کیلیان امباپه، فوق ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن داد و سپس لوکا مودریچ و کریم بنزما را به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار داد.

مسی بدون رای رونالدو بهترین بازیکن جهان شد

روبرتو مارتینز، سرمربی جدید پرتغال، که در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هدایت بلژیک را بر عهده داشت، پیش از کوین دی بروین، هافبک منچسترسیتی و امباپه مهاجم پاری سن ژرمن، به مسی آرژانتین رای داد.

رونالدو که دو جایزه بهترین مردان فیفا را در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به دست آورده بود برای اولین بار نامش در لیست نامزدها قرار نداشت. در حال حاضر، این بازیکن ۳۸ ساله روی شروع طوفانی‌اش با النصر عربستان، متمرکز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha