۱۱ اسفند؛ برپایی کارگاه آشنایی با قوانین و مقررات اداری و استخدامی برای نخبگان

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر پایش و شبکه‌سازی سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان از برگزاری کارگاه یک روزه‌ آشنایی با قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور روز سه شنبه ۱۱ اسفندماه برای استعدادهای برتر و نخبگان متقاضی جذب در دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از بنیاد ملی نخبگان؛ محمدحسین جهانگیری روز سه شنبه گفت: ناآشنایی نخبگان با قوانین مرتبط با کار و بیمه می‌تواند مشکلات جدی را برای آنها ایجاد کند که امید است با برگزاری برنامه‌هایی از این قبیل شاهد افزایش سطح آگاهی این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: در همین راستا با توجه به لزوم آشنایی استعدادهای برتر و نخبگان با قوانین استخدامی، کار و تامین اجتماعی کارگاه یک روزه‌ای در این خصوص برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر پایش و شبکه‌سازی سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان یادآور شد: این کارگاه روز سه شنبه ۱۱ اسفندماه با حضور ۲۵۰ نفر از استعدادهای برتر و نخبگان در سالن اجتماعات بنیاد ملی نخبگان برپا می شود.

طرح جذب و نگهداری نیروی انسانی استعدادبرتر و نخبه در دستگاه‌های اجرایی (شهید مصطفی موسوی) در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب و برای اجرای وعده‌های دولت مردمی سیزدهم برای جذب و استفاده از نخبگان در دولت توسط سازمان امور اداری و استخدامی و بنیاد ملی نخبگان اجرا می‌شود.

فراخوانی در همین زمینه از سوی بنیاد ملی نخبگان منتشر شد و افراد برای شرکت در این فراخوان، اطلاعات خود را در سامانه وارد کردند و با معرفی نفرات منتخب و انجام مصاحبه و ارزیابی، نفرات برگزیده، انتخاب و برای شرکت در دوره آموزش و ارزیابی به سازمان اداری و استخدامی کشور معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha