شهید خرازی با تجلی مدیریت جهادی- انقلابی خود، دنیا را مُتحیر کرد 

اصفهان-ایرنا- فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت “حاج حسین خرازی” گفت: این شهید با تجلی مدیریت جهادی- انقلابی و با نبوغ نظامی بالا در مقابل ارتش تا به دندان مسلح بعث عراق، ایستادگی و با تدابیر خویش، کارشناسان نظامی دیگر کشورهای جهان را مُتحیر کرد.

به گزارش ایرنا، سردار مُجتبی فدا، روز سه‌شنبه با صدور این پیام افزود: زندگی و سرنوشت شهید خرازی و هزاران نفس طیبه‌ای که در این وادی قدم زده‌اند، صفحه درخشنده‌ای از تاریخ این ملت است،
فرمانده سپاه استان اصفهان اضافه کرد: آن شهید با فرهنگ دینی و عشق به اهل بیت(ع) تربیت و پرورش یافت و در دوران انقلاب اسلامی به رشد و بالندگی رسید.

وی در پیام خود خاطرنشان کرد: سردار شهید"حسین خرازی“فرمانده لشکر امام حسین(ع) بود و رزمندگان او را در جبهه‌ها بعنوان فرمانده‌ای بافکر، دارای نبوغ نظامی، شجاع و مدیریت‌ بلد می‌شناختند.
ادامه پیام سردار فدا حاکیست: شهید خرازی، ایثارگری را در دوران دفاع مقدس با تمام وجود معنا کرد بطوری که حدود ۳۰ بار بر اثر اصابت ترکش زخمی شد و در عملیات «خیبر» نیز دست راست خود را تقدیم اسلام کرد و لقب "ابوالفضل جبهه‌ها" را از آن خود ساخت.
وی یادآور شد: آن شهید در همه حملات و عملیات‌ حضور فعال داشت و تمام جبهه‌ها را زیر پاهای استوار خود درنوردیده بود.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)، روح عمیق، تقوی و اخلاص را از خصوصیات آن شهید بزرگوار برشمرد و گفت: به همین دلیل همه بسیجیان و نیروهای لشکر ۱۴ امام حسین(ع) به او عشق می‌ورزیدند.
وی، شهیدخرازی را یک اسوه و الگو دانست و گفت: خصوصیتی که بیشتر همه را مجذوب حسین خرازی می‌کرد، چهره خندان و نگاه معصومانه او بود که از روح پاک و وجود بی‌آلایش او حکایت می‌کرد.
سردار فدا یادآور شد: شهید خرازی پاداش جهاد صادقانه و مخلصانه خود را اکنون گرفته و با نوشیدن جام شهادت، سبکبال در جمع شهدا و صالحان درآمده است.
وی با گرامیداشت یاد آن شهید والامقام افزود: فرماندهی و آحاد کارکنان سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) در آستانه سالگرد شهادت این فرمانده مخلص و محبوب خود با زنده نگه داشتن یاد او بر ثبات قدم در راه آرمان‌های آن شهید والامقام در راستای تبعیت از ولایت و فداکاری در راه اسلام تاکید دارند.
به گزارش ایرنا، شهید حسین خرازی سال ۱۳۳۶ در اصفهان متولد شد؛ او در خلال جنگ ایران و عراق از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بشمار می‌آمد و فرماندهی لشکر ۱۴ امام‌حسین(ع) را بر عهده داشت.


شهید خرازی در طول دوران دفاع مقدس در عملیات‌ طریق‌القدس، فتح‌المبین، بیت‌المقدس، رمضان، والفجر ۴، بدر و والفجر ۸ حضوری فعال داشت.


وی در خلال عملیات خیبر در پی برخورد ترکش، دست راست خود را از دست داد، ولی پس از مدتی به صحنه نبرد بازگشت و سرانجام در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha