برنامه سفر رئیس جمهور و وزیران به استان بوشهر تشریح شد

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: در دور دوم سفر استانی، رئیس جمهور و ۱۵ تن از وزیران و معاونان وی در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه به استان بوشهر سفر می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی زاده روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: وزیر کشور، دفاع، نیرو، نفت، راه و شهرسازی، اقتصاد، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از جمله وزیرانی هستند که به استان بوشهر سفر می‌کنند.

وی یادآور شد: همچنین معاون توسعه روستایی و مناطق محرومف رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست، معاون رئیس جمهور در امور زنان، دبیر شورای عالی مناطق آزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اعضای شورای هماهنگی شورای ارتباطات ریاست جمهوری نیز از جمله دیگر مسئولانی هستند که در سفر به استان بوشهر آیت الله رئیسی را همراهی می کنند.

محمدی زاده ادامه داد: با حمایت وزیران و همه دست اندرکاران معادل هفت هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش عمرانی تعریف شده که این مصوبه‌ها در شورای برنامه ریزی استان ابلاغ و به تصویب می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی نیز تحول بزرگی در استان بوشهر آغاز و در سفر دوم این روند تکمیل می‌شود گفت: پروژه‌های بزرگ اقتصادی در دومین سفر استانی دولت به استان بوشهر توافق و عملیات اجرایی آنان آغاز می‌شود.

محمدی زاده افزود: وی از همه دست اندرکارانی که تلاش کردند که استان بوشهر نسبت به بسیاری از استان‌های دیگر به دلیل برخورداری از انرژی و ظرفیت‌های بیشمار اقتصادی متفاوت جلوه دهد تقدیر می‌شود.

وی تاکید کرد: افتتاح هفت میلیارد دلار پروژه اقتصادی در شرایط جنگ اقتصادی که دشمن علیه کشور به راه انداخته شبیه به یک معجره است و از همین الان از رئیس جمهور برای افتتاح سه میلیارد دلار پروژه برای سه ماه آینده نیز دعوت می‌شود.

به گفته استاندار بوشهر، برگزاری نشست مشترک علمای شیعه و سنی در استان بوشهر با هدف نمایش اتحاد و برادری مسلمانان با وجود توطئه‌ ابرقدرت‌های از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به این استان است.

مشروح برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان بوشهر را در اینجا بخوانید: https://irna.ir/xjLRTg

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha