پارلمان عربی: شبه نظامیان شهرک نشین باید در لیست تروریستی قرار گیرند

تهران - ایرنا - پارلمان کشورهای عربی از جامعه جهانی و شورای امنیت سازمان ملل خواست تا شبه نظامیان شهرک نشین صهیونیست را در لیست های تروریستی قرار دهند.

به گزارش ایرنا از پایگاه النشره لبنان، پارلمان کشورهای عربی امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای از جامعه جهانی و شورای امنیت سازمان ملل خواست تا اقدام فوری برای توقف حملات مکرر و مستمر شهرک‌نشینان صهیونیست که تحت حمایت کابینه راست افراطی علیه مردم فلسطین و اموال آن‌ها انجام می‌شود، انجام دهند و برای جنایتکاران اشد مجازات در نظر بگیرند و شبه نظامیان شهرک‌نشین صهیونیست را در لیست‌های تروریستی قرار دهند.

پارلمان عرب شدیدا" وخامت اوضاع امنیتی در کرانه باختری به ویژه اعمال خشونت‌آمیز شبه نظامیان شهرک‌نشین صهونیست علیه مردم فلسطین در شهر الحواره در جنوب نابلس و دیگر شهرهای کرانه باختری را محکوم کرد.

پارلمان عربی: شبه نظامیان شهرک نشین باید در لیست تروریستی قرار گیرند

پارلمان عربی در این بیانیه تاکید کرد که اعمال تروریستی شهرک نشینان صهیونیست علیه شهروندان بی‌دفاع فلسطینی به روشی نظام‌مند تبدیل شده است و ناتوانی در بازدارندگی و پاسخگو کردن آن‌ها، به این شهرک نشینان فرصت داده است تا به جنایات و حملات خود از جمله تیراندازی و آتش زدن خانه‌ها و خودروها و اخراج کشاورزان از اراضی خود و ارتکاب جنایت قتل علیه مردم فلسطین ادامه دهند.

پارلمان عربی: شبه نظامیان شهرک نشین باید در لیست تروریستی قرار گیرند

جامعه جهانی در ذهن خود صحنه‌هایی از سوزاندن خانواده «الدوابشه» و «ابوخضیر» و مسجد الاقصی و قتل عام مسجد ابراهیمی و سایر قتل عام‌های فجیع علیه مردم فلسطین را به یاد دارد.

شهرک نشینان صهیونیست روز یکشنبه با حمایت نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف نابلس یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.

شهرک نشینان صهیونیست همچنین به ده‌ها خودروی متعلق به فلسطینیان آسیب رسانده و تعدادی از منازل مسکونی متعلق به فلسطینیان را به آتش کشیدند که در پی این یورش وحشیانه یک فلسطینی شهید و صدها نفر زخمی شدند.

چند روز قبل از آن نیز ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به شهر نابلس، ۱۱ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۲ تن دیگر را زخمی کرد و در پاسخ به این جنایت، یک شهروند فلسطینی در عملیات شهادت طلبانه در شهر الحواره 2 صهیونیست‌ را به هلاکت رساند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی‌شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آن‌ها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha