وزیر علوم راهکارهای توسعه آموزش عالی مازندران را بررسی کرد

ساری- ایرنا- وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دیدار با استاندار مازندران در ساری راهکارهای توسعه آمورش این استان را بررسی کرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، محمدعلی زلفی‌گل به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، بازدید و افتتاح چندین طرح حوزه دانشگاهی و نشست با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، به این استان سفر کرد.

وزیر علوم چهارشنبه در بدو ورود به این استان، با حضور در مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس در جلسه مشترک با سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران حضور یافت.

در این دیدار راهکارهای توسعه آموزش عالی در استان مازندران و رفع مشکلات موجود بررسی شد.

ساخت و توسعه خوابگاه‌ها به ویژه خوابگاه دانشجویان متاهل از مواردی بود که در این دیدار مورد تاکید حسینی پور استاندار مازندران قرار گرفت.

استاندار مازندران تاکید کرد: در صورت آغاز ساخت خوابگاه‌های جدید دانشجویی توسط وزارت علوم، ظرفیت استفاده از مشارکت خیرین در استان مازندران بالا است.

در استان مازندران ۱۱۹ دانشگاه دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی، علمی و کاربردی و پزشکی وجود دارد و بیش از ۱۵۰ هزار دانشجو در این دانشگاه ها به مشغول تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha