حمایت اتحادیه جهانی برای توسعه دوچرخه‌سواری در ایران

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان با رییس اتحادیه جهانی دیدار و در خصوص توسعه دوچرخه‌سواری در ایران بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایرنا، رسول اسدی رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری که برای حضور در اجلاس سالیانه کنفدراسیون آسیا به اندونزی سفر کرده امروز (چهارشنبه) با دیوید لاپارتین رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری، اسامه الشفر رییس کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا و اونکارسینک دبیرکل کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار رسول اسدی گزارشی جامع از فعالیت‌های فدراسیون ارائه کرد.

توسعه دوچرخه‌سواری در ایران با کمک و حمایت‌های اتحادیه جهانی و کنفدراسیون آسیا محور اصلی این نشست یک‌ساعته بود که طرفین قول مساعد دادند تا در این مسیر، فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران را حمایت کنند.

اسدی همچنین از رییس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری دعوت کرد تا سال آینده به ایران سفر کند تا شاهد برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان و دو رویداد معتبر بین‌المللی در جزیره کیش باشد.

در این دیدار رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان از آمادگی ایران برای میزبانی رویدادهای بین المللی دوچرخه‌سواری در سال ۲۰۲۴ سخن گفت و افزود آماده میزبانی این رویدادها در ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha