۴۸ درصد بودجه سال آینده سازمان آرامستان‌های تبریز عمرانی است

تبریز-ایرنا- مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از پیش بینی بودجه ۱۲۰ میلیارد تومانی این سازمان در سال آینده خبر داد و اظهار کرد: ۴۸ درصد بودجه سال آینده مربوط به پروژه‌های عمرانی است.

فرخ جلالی روز چهارشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز، بودجه امسال سازمان آرامستان های تبریز را ۷۵ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: از این رقم ۳۷ میلیارد در بخش عمرانی و ۳۸ میلیارد تومان نیز مربوط به هزینه های جاری بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد بودجه سالجاری این مجموعه محقق شده است، گفت: بر همین اساس ۱۴ درصد نیز اضافه بر بودجه سالانه درآمد حاصل شده است.

جلالی با بیان اینکه امسال ۶ هزار و ۵۰۰ باب قبر بتنی یک و ۲ طبقه‌ در آرامستان وادی رحمت خریداری و نصب شده است، یادآور شد: علاوه بر اجرای فاضلاب ساختمان سازمان، ۱۳۰ باب قبر برای قبور مطهر شهدای جاوید الاثر نیز آماده سازی شده و پنج رشته خیابان جدید به طول یک هزار و ۱۰۰ متر احداث شده است.

وی با اشاره به عملیات آسفالت ریزی های سازمان آرامستان های تبریز، جدول سازی بلوک ها و کف سازی، خط کشی ترافیکی و اجرای باند کندرو روبروی بلوک ۱۰۴ را از پروژه‌های در دست اجرای این سازمان اعلام کرد.

جلالی از افزایش ۴۰ درصدی تعرفه عوارض محلی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ایجاد سردخانه زیر صفر درجه، توسعه و بهبود روشنایی معابر، خرید زمین برای آرامستان جدید تبریز، ساماندهی سنگ فروشی‌ها و ایجاد شهرک حجاری و سنگ فروشی، دو بانده کردن مسیر ورودی و خروجی وادی رحمت تبریز و هوشمندسازی ارائه خدمات متوفیان از برنامه های پیش بینی شده سازمان برای سال آینده است.

وی از دفن تعداد هفت هزار و ۲۶۶ متوفی از ابتدای امسال تاکنون در آرامستان های شهر تبریز خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۴۰۵ نفر متوفیان مونث بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha