۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 1178
کد خبر: 85044521
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر اطلاع رسانی سوریه : دشمن از رسانه هراس دارد

تهران، ایرنا -معاون وزیر اطلاع رسانی سوریه با بیان اینکه دشمن از رسانه هراس دارد، تاکید کرد که خبرنگاران واقعیات را به گوش مخاطبان می رسانند از این رو هدف دشمن قرار می گیرند.

«احمد ضوا » روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه بین الملل ایرنا افزود: وظیفه اصلی خبرنگاران و روزنامه نگاران، گزارش و انعکاس واقعیت ها و حقایق به مخاطبان خود و جامعه است .

وی اضافه کرد: آنان که خبرنگاران را در شرایط عادی یا در زمان جنگ و درگیری هدف قرار می دهند به خاطر ترس از رسانه ها، دست به این اقدامات می زنند.

معاون وزیر اطلاع رسانی سوریه تاکید کرد: نمی توان نقش اساسی رسانه ها در رساندن پیام حقیقت به مردم و جامعه جهانی را نادیده گرفت، بدون رسانه ها و دست اندرکاران رسانه ای که در بسیاری موارد، جان خود را برای آگاهی رسانی و گزارش حقایق، فدا می کنند، نمی توان زندگی کرد.

وی با اشاره به به تشکیل اولین یادواره شهدای رسانه مقاومت و ادامه فعالیت آن در سال های آتی ادامه داد: این گام، اقدام خوبی بود و امیدواریم در سال های آینده نیز ادامه یابد.

نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت با عنوان «راویان مقاومت» روز دوشنبه ۸ اسفند در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور خانواده شهدای رسانه از ایران، عراق، یمن، سوریه، افغانستان، فلسطین و لبنان برگزار شد.

در نخستین یادواره‌ی شهدای رسانه محور مقاومت، مجموعا ۲۳۰ نفر از خانواده‌های شهدا به همراه مسوولان رسانه‌ای و مدیران بنیاد شهید و برخی از وزرای رسانه‌ای از کشورهای خارجی حضور داشتند.

این یادواره همچنین با حضور شخصیت‌های فرهنگی رسانه‌ای کشورهای محور مقاومت که رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نمی‌شناسند برگزار و در پایان این مراسم از نمایندگان رسانه های محور مقاومت و خانواده شهدای این عرصه تجلیل شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha