۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 1489
کد خبر: 85044723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار میناب: مطالبه‌گری در راستای خدمت به مردم باشد

بندرعباس - ایرنا - فرماندار ویژه میناب با اشاره به اینکه مطالبه‌گران بازوان نظارتی مردم هستند، گفت: مطالبه‌گری باید در راستای خدمت و رضایت به مردم باشد.

به گزارش ایرنا، مجید سلحشور روز چهارشنبه در جمع اعضای شورای مرکزی مجمع مطالبه‌گران میناب افزود: مطالبه‌گران می‌توانند با تیزبینی و دقت‌نظر، مشکلات و معضلات را از طریق مدیران رصد و پیگیری کنند.

وی بیان کرد: تلاش شود فرهنگ مطالبه‌گری با اصول و فرایندهای قانونی در جامعه به درستی نهادینه شود و این مسیر برای خدمت و رضایت به مردم استفاده شود.

فرماندار ویژه میناب با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب در حوزه مطالبه‌گری اظهار کرد: انتظار می‌رود مطالبه‌گری و آرمان‌خواهی با اقتدار و اصول آن در میناب همچنان برافراشته بماند و برای پیشبرد و اهداف والای شهرستان تلاش مضاعف داشته باشد.

معاون استاندار هرمزگان، اظهار کرد: از اهداف و برنامه‌های مجمع مطالبه‌گران حمایت کرده و تا حصول نتیجه در کنار آن‌ها خواهیم بود و در پاسخگویی به مطالبات به حق مردم پاسخگو هستیم.

بهرام رضائی دبیر مجمع مطالبه‌گران میناب نیز در این دیدار با قدردانی از همراهی فرماندار ویژه میناب با مطالبه‌گران گزارشی از فعالیت و عملکرد یک‌ساله مجمع مطالبه‌گران گفت: بزودی در همه بخش‌های شهرستان دبیر مجمع مطالبه‌گران با برگزاری انتخابات و به صورت مردمی معرفی خواهند شد.

وی، هدف از انتخاب دبیران در بخش‌ها را تسهیل‌گری در پیگیری مطالبات مردمی عنوان کرد.

///

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha