۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۰۴
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85044783
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سردار ذوالقدر:۳ هزار و ۶۹۸ جهیزیه در استان تهران تقدیم نوعروسان شده است

شهرری- ایرنا- فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران گفت: از اسفند ۹۸ تاکنون ۳ هزار و ۶۹۸ جهیزیه در استان تهران تقدیم نوعروسان شده است.

سردار احمد ذوالقدر روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در این مرحله ۵۰۰ جهیزیه تقدیم به نوعروسان شد که ۲۰۰ جهیزیه در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی جمع آوری و اهداء گردیده است.


سردار ذوالقدر بیان کرد: جهیزیه‌ها شامل ۱۶ قلم است و تمام اقلام یک خانواده را شامل می شود، ضمن اینکه نواحی و خیرین برای این عزیزان سالن، ماشین عروس و گل رایگان تهیه کرده در اختیارشان قرار داده اند و زندگی خوبی را برای آنها آرزو دارند.

سردار ذوالقدر:۳ هزار و ۶۹۸ جهیزیه در استان تهران تقدیم نوعروسان شده است
فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران تصریح کرد: از اعتمادی که خیرین به ما دارند سپاسگزاریم و امیدواریم با اعتماد به ما کمک کنند تا این خدمات و سنت حسنه توسعه یابد، علاوه بر سنت زیبای اهدای جهیزیه، در روند خانه سازی و مدرسه‌ سازی و خانه عالم و ده ها پروژه دیگری که نیاز به کمک خیرین است می‌توانیم گام‌های بلندی برداریم.

سردار ذوالقدر گفت: اشتغالزایی کمک به سرپرست خانوار نیز یکی دیگر از اقدامات است که در این راستا برای ۵۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده‌ایم، همچنین تلاش شد وام در اختیار اشتغال خانگی و باغداری و کشاورزی قرار بگیرد تا اشتغال خوبی در این حوزه ها شاهد باشیم.

سردار ذوالقدر بیان کرد: آسفالت و تامین آب شرب و لوله کشی و کانال های آب روستایی و تامین نیازهای محرومان مسکن با همراهی بنیاد مسکن در بافت فرسوده روستایی بخشی از خدمات است، همچنین در جهت رفع نیازهای جامعه و جوانان در تلاش هستیم، همچنین در ماه مبارک رمضان نیز نوید خوبی برای مدد جویان در تامین نیازها داریم.

به نقل از روابط عمومی سپاه سیدالشهدا(ع)؛ با تایید فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، سردار سرتیپ دوم احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران به درجه سرتیپی ارتقا یافت.

مراسم اعطای درجه سرتیپی احمد ذوالقدر از سوی سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و با حضور جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سرتیپ پاسدار احمد ذوالقدر فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران را بر عهده دارد که مسؤولیت‌هایی از جمله معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله تهران و جانشینی فرمانده سپاه محمد رسول(ص) تهران بزرگ را در کارنامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha