تیمی که از «پدیده» جواب رد شنیده بود، دست به وسوسه مسی می‌زند

تهران- ایرنا- فوق ستاره آرژانتینی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که پس از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ به همراه آلبی‌سلسته، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره مقصد بعدی وی به گوش می‌رسد، با یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز دیگر روبه‌رو شد!

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، لیونل مسی پس از بازگشت از جام جهانی ۲۰۲۲ هرچند پاریسی‌ها را در چند بازی اخیر همراهی کرده اما هنوز با پی‌اس‌جی تمدید نکرده و در نتیجه تابستان امسال بازیکن آزاد خواهد بود.

الاتحاد عربستان می تواند یکی از مقاصد احتمالی مرد آرژانتین باشد؛ باشگاهی که به نظر پیشنهادی نجومی به مسی داده است!

وقتی پای آینده مسی در میان باشد، شایعات از در و دیوار به گوش می‌رسد اما تازه‌ترین شایعه درباره او، با اختلاف فاحش تمام پیشنهادات قبلی را شکست می‌دهد. علاوه بر این، اگر مسی این پیشنهاد را پذیرفته و لیگ برتر عربستان را به پروژه بلندپروازانه قطری‌ها در پاریس ترجیح دهد، آنگاه میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ با ضربه‌ای سخت مواجه خواهد شد.

بنا به ادعای خوان فونتس، خبرنگار اسپانیایی، باشگاه الاتحاد که هدایت آن را نونو اسپیریتو سانتو برعهده دارد، پیشنهادی را برای مسی آماده کرده که در صورت پذیرش، مرد آرژانتینی سالانه ۹۴ میلیون دلار به جیب خواهد زد. همچنین گفته می‌شود که این باشگاه احتمالا به طور غیررسمی به حلقه نزدیکان مسی نزدیک شده تا به اصطلاح مزه دهان وی را درباره انتقال به عربستان بدانند!

الاتحاد قصد دارد با مسی برای نخستین بار از فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۹ طعم قهرمانی در لیگ این کشور را چشیده و مقابل الهلال و النصر قد علم کند. همچنین، منصور البلوی، رئیس این باشگاه مشتاق است تا ناکامی خود در سال ۲۰۰۷ برای متقاعد کردن رونالدو نازاریو، ستاره اسبق تیم ملی برزیل را جبران کند.

پس از پیوستن کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال به النصر عربستان، گمانه‌زنی‌هایی درباره پیشنهادات باشگاه الهلال به مسی مطرح شد.

رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی الهلال درباره بخت‌های حضور مسی در این تیم گفته بود: با توجه به قدرتی که عربستان سعودی دارد، این کشور می‌تواند مسی را بخرد. ما همین حالا منتظر این اتفاق هستیم.

حضور مسی در عربستان، بخت‌های این کشور را برای موفقیت در مناقصه میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ نیز به شدت افزایش خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha