۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۲۷
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85044974
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

دستگیری عوامل فراری قتل وکیل شاهرودی تا پدرکشی در دامغان

سمنان- ایرنا- دستگیری عوامل فراری قتل یک وکیل در شاهرود و دستگیری پسری در دامغان که دست به قتل پدر خود زده بود، ٢ خبر انتظامی استان سمنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده انتظامی استان سمنان شامگاه چهارشنبه با اشاره به دستگیری قاتل فراری وکیل شاهرودی در عملیات ضربتی پلیس آگاهی، به رسانه‌ها گفت: متهم انگیزه خود از این جنایت را اختلافات مالی عنوان کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ئی افزود: چند ماه گذشته وکیل جوان شاهرودی در خیابان فردوسی شهر شاهرود با سلاح گرم به قتل رسید که رسیدگی پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه ماموران پلیس آگاهی مشخص شد قاتل یا قاتلان پس از ارتکاب جرم به سمت یکی از شهرهای شمالی کشور متواری شده بودند، افزود: کارآگاهان با بررسی ابعاد مختلف پرونده و انجام یکسری کارهای علمی و اطلاعاتی، در نهایت به یکی از موکل‌های متوفی مظنون شدند و پس از دستگیری و انجام بازجویی‌های تخصصی، به قتل با مشارکت چند نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ موقوفه‌ئی به هماهنگی های قضایی و دستگیری تمامی افراد مشارکت کننده در قتل، طی یک عملیات پیچیده پلیسی در مخفیگاهشان اشاره کرد و اظهار داشت: چهار متهم دستگیرشده در تحقیقات فنی پلیس به قتل وکیل جوان با انگیزه اختلافات مالی اعتراف و پرونده به همراه متهمان به مراجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان، امنیت و آرامش شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد: مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان بدانند که مدافعان امنیت قانونی و قاطعانه با آنان برخورد و اجازه عرض اندام به مجرمان را نخواهد داد.

قتل پدر به‌خاطر اختلافات خانوادگی

جانشین انتظامی استان سمنان نیز از قتل مرد ٤٤ ساله توسط پسرش در یکی از روستاهای شهرستان دامغان خبر داد و گفت: قاتل ۲۱ ساله در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی افزود: درپی وقوع درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان دامغان، به سرعت ماموران در محل حاضر شدند و مشاهده کردند پدرخانواده توسط پسرش مورد اصابت چندضربه چاقو قرار گرفته که بلافاصله به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

وی با اشاره به فوت مرد ٤٤ ساله به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان، افزود : قاتل ۲۱ ساله در کمتر از ۱۰ ساعت توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

جانشین انتظامی استان سمنان تصریح کرد: قاتل در بازجویی پلیس علت قتل را اختلافات خانوادگی عنوان و با تکمیل پرونده و دستور قضایی روانه زندان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha