۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85045195
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عرضه ۹۵ تن گوشت به قیمت تنظیم بازار در تربت‌حیدریه آغاز شد

تربت‌حیدریه - ایرنا - فروش ۹۵ تن گوشت قرمز و سفید به نرخ مصوب تنظیم بازار در نمایشگاه فروش بهاره عرضه مستقیم کالای تربت‌حیدریه آغاز شد.

معاون رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و مدیر اداره شهرستان تربت‌حیدریه روز پنجشنبه در محل نمایشگاه عرضه مستقیم کالای تربت حیدریه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: از این میزان گوشت ۷۰ تن مرغ منجمد و ۲۵ تن گوشت گوساله منجمد است که با قیمت مصوب تنظیم بازار به هر میزان مورد درخواست خریداران عرضه می شود.

حسین محمدی افزود: اکنون در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای تربت حیدریه گوشت مرغ به نرخ هر کیلو ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت ران گوساله هر کیلو ۱۵۵ هزار تومان به وفور عرضه می شود، ضمن اینکه در تلاش هستیم تناژ بیشتری را برای شهروندان تامین کنیم.

همچنین معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی فرماندار تربت‌حیدریه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: باوجود برخی نواقص موجود، در مجموع شهروندان و خریداران از کم و کیف کالاهای عرضه شده در نمایشگاه اعلام رضایت کرده‌اند.

جعفر رضوانی افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تربت حیدریه توسط اتاق اصناف و با همکاری فرمانداری، اداره صمت، جهاد کشاورزی، شهرداری و نظارت دقیق دستگاه قضایی دایر شده است.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی هدف مسوولان حوزه اقتصادی شهرستان حفظ آرامش روانی بازار و رضایت شهروندان است.

عرضه ۹۵ تن گوشت به قیمت تنظیم بازار در تربت‌حیدریه آغاز شد

رییس اتاق اصناف تربت‌حیدریه نیز با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بعد از ۶ سال وقفه برپا شده‌ است، گفت: با توجه به نزدیک بودن نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان به شکلی برنامه‌ریزی شده که شهروندان تفاوت قیمت را در این نمایشگاه نسبت به بازار احساس کنند.

حسن سلطانی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه در ۹۳ غرفه تا ۱۸ اسفند ماه جاری در محل بازار گل زعفران واقع در مجاورت پایانه مسافری تربت حیدریه دایر خواهد بود و علاوه بر کالاهای اساسی مشمول تنظیم بازار؛ محصولات دیگری نظیر خوراکی، کیف و کفش، پوشاک و لوازم منزل عرضه می‌شود.

به گفته وی، برگزاری جشن و جُنگ شادی با توجه به اعیاد شعبانیه از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تربت حیدریه است.

رییس اتاق اصناف تربت‌حیدریه بر ضرورت راه اندازی نمایشگاه دایمی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: شایسته است با توجه به این که این خطه مرکز تولید و عرضه جهانی زعفران است مسوولان و به خصوص مدیران حوزه اقتصادی، برای راه اندازی نمایشگاه دایمی در آن اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha