دشمنان با وجود طراحی همیشگی فتنه نمی‌توانند به جمهوری اسلامی آسیب بزنند

گرگان - ایرنا  - رییس عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم انتظامی کشور با اشاره به هوشیاری و بصیرت مردم ایران گفت: دشمنان با وجود طراحی همیشگی فتنه و توطئه‌ها نمی‌توانند به درخت تنومند جمهوری اسلامی آسیب بزنند..

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد شعبان‌پور روز پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای شهرداری گرگان افزود: هرگز به دشمنان اجازه نخواهیم داد به انقلاب اسلامی آسیب وارد کنند.

وی با اشاره به اغتشاشات ماه‌های گذشته در کشور گفت؛ در مقابله با این آشوب‌ها، نیروهای انتظامی، امنیتی، بسیج و سپاه، بسیار هوشیارانه و خوب عمل کردند.

وی تاکید کرد: خط مش نیروهای مسلح را فرمانده کل قوا تعیین می‌کند و با کسانی که بخواهند امنیت جامعه را به هم بزنند، برخورد قاطع خواهد شد.

رییس عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم انتظامی کشور با اشاره به جایگاه والای شهید و شهادت در قرآن کریم، گفت: در این رابطه ۱۲ آیه در قرآن وجود دارد که از شهدا تقدیر شده است .

حجت الاسلام شعبان پور گفت: نهادینه کردن جایگاه شهدا در جامعه بسیار ضروری بوده و برگزاری یادواره شهدا، یکی از راهکارها است

دشمنان با وجود طراحی همیشگی فتنه نمی‌توانند به جمهوری اسلامی آسیب بزنند

فرمانده پیشکسوت سپاه ولی امر مسلمین هم گفت: رهبر معظم انقلاب ۳۰ سال امنیت برقرار می‌کند تا تمام فتنه‌ها علیه نظام را ازبین برود.

سردار صالح با تاکید بر هوشیاری مردم در برابر عملیات روانی دشمن، ادامه داد: دستاورد ۴۴ ساله جمهوری اسلامی به خاطر این که خدا با ماست و آنهایی که ما را تحقیر و سرزنش می کنند، کور خوانده‌اند که جمهوری اسلامی شکست می‌خورد.

وی خاطر نشان کرد: هدف دشمن از به‌راه انداختن جنگ شناختی این است که کاری کند مردم حق را از باطل تشخیص ندهند.

رییس شورای اسلامی شهر گرگان هم با اشاره به اهمیت جهاد تبیین،گفت: رهبر معظم انقلاب به این موضوع مهم تاکید فراوانی کرده و این خواسته در عملی ساختن بیانیه گام دوم انقلاب باید مورد توجه بیشتر قرار شود.

ناصر گرزین افزود: امیدواریم سرمایه‌گذاری در حوزه جهاد تبیین، آغازی نو برای تحولات مختلف و پیشرفت کار باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha