۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85045545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رزمایشی دفاعی و امنیتی در شهرستان مرزی خواف خراسان رضوی آغاز شد

گناباد- ایرنا- فرمانده محور عملیاتی شهید دشتی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواف از آغاز رزمایش دفاعی و امنیتی با حضور نیروهای نظامی و انتظامی شهرستانهای جنوبی خراسان رضوی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار کاظم نجاتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رزمایش با اهداف ارتقای آمادگی رزم و افزایش توان رزمی به منظور جلوگیری از نفوذ گروهک های تروریستی و تکفیری در مناطق جمعیتی شهرستان خواف به مدت سه روز در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در این رزمایش، گردانهای امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستانهای خواف، گناباد، بجستان و کاشمر با همکاری گردانهای ۱۹ ارتش و مرزبانی فرماندهی انتظامی، اقتدار و توان رزمی خود را در دفاع از مرزهای کشور و مقابله با گروهکهای تکفیری و تروریستی به نمایش می گذارند.

محور عملیاتی شهید دشتی یکی از یگانهای زیر مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که علاوه بر تامین امنیت در زمینه های محرومیت زدایی در مناطق روستایی و محروم شهرستان مرزی خواف فعالیت دارد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha