۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85045562
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پیست موتورسواری در ۱۰ شهرستان استان اردبیل راه‌اندازی شد

اردبیل - ایرنا -رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل از راه اندازی پیست موتورسواری در ۱۰ شهرستان استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا یعقوب کشاورزی در مراسم تجلیل از آفرود سواران استان با اعلام این خبر اظهار کرد: با حمایت معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان پیست موتورسواری در ۱۰ شهرستان استان راه‌اندازی شده و قرار است در مرکز استان هم راه‌اندازی شود.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل در مراسم تجلیل از آفرود سواران افزود: جانمایی این پیست انجام شده و قرار است با تامین اعتبارات سال آینده به بهره‌برداری برسد.

کشاورز با اشاره به فعالیت‌های انسان دوستانه آفرودسواران اردبیل در حوادث طبیعی گفت: در حال حاضر بیش از ۳۵۰ آفرودسوار در استان فعال هستند که علاوه بر شرکت در مسابقات کشوری در شرایط بحرانی به ویژه بحران برف و زلزله خوی به کمک گرفتارشدگان و زلزله‌زدگان شتافتند.

وی اضافه کرد: در زلزله اخیر خوی آفرود سواران با هماهنگی هیئت اتومبیلرانی استان به خوی اعزام و کمک‌های غیر نقدی را بین مردم توزیع کردند.

سرهنگ زارعی، معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان هم اقدام خیرخواهانه هیات اتومبیلرانی استان و آفرود سواران در کمک به زلزله زدگان خوی را تحسین کرد و افزود: این اقدام بسیار ارزشمند و قابل قدردانی است.

همچنین در این مراسم مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند آفرود سواران در کمک به زلزله زدگان خوی گفت: تجهیزات ویژه برای خدمات‌رسانی در شرایط بحرانی در اختیار آفرودسواران استان قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha