۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۱۹
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85045748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۳۶۸ داوطلب خراسان جنوبی در آزمون دکتری شرکت کردند

بیرجند - ایرنا - آزمون ورودی مقطع دکتری سال ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه با رقابت هزار و ۳۶۸ داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه بیرجند برگزار شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ در استان خراسان جنوبی صبح امروز یازدهم اسفند با رقابت ۶۱۸ داوطلب زن و ۷۵۰ داوطلب مرد در ۲۴۷ کد رشته در حوزه‌های امتحانی سالن امید، سالن فجر، پردیس علوم و کلاس‌های مشترک دانشگاه بیرجند برگزار شد.

همچنین آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ از عصر پنجشنبه با حضور ۴۱۷ داوطلب شامل ۲۱۵ داوطلب زن و ۲۰۲ داوطلب مرد در حوزه‌های آزمونی دانشگاه بیرجند آغاز شد که تا فردا ادامه دارد.

داوطلبان در آزمون سراسری کارشناسی ارشد در نوبت عصر روز پنجشنبه و نوبت صبح و عصر روز جمعه دوازدهم اسفند به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند و دبیر ستاد استانی آزمون‌ها در خراسان جنوبی گفت: آزمون سراسری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.

رقابت هزار و ۳۶۸ داوطلب آزمون مقطع دکتری در خراسان جنوبی

سید جواد حسینی‌واشان افزود: آزمون مقطع دکتری سال ۱۴۰۲ در نوبت صبح امروز (پنجشنبه) با رقابت هزار و ۳۶۸ داوطلب شامل ۶۱۸ نفر زن و ۷۵۰ نفر مرد در ۲۴۷ کد رشته برگزار شد.

وی بیان کرد: داوطلبان آزمون سراسری کارشناسی ارشد نیز در نوبت عصر پنجشنبه و نوبت صبح و عصر فردا به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند گفت: چهار هزار و ۸۷۶ داوطلب خراسان جنوبی در آزمون کارشناسی ارشد حضور دارند که از این تعداد ۲ هزار و ۵۶۲ داوطلب زن و ۲ هزار و ۳۱۴ داوطلب مرد هستند.

وی با اشاره به اینکه همراه داشتن کارت ملی و کارت شرکت در آزمون عکسدار برای ورود به جلسه آزمون الزامی است افزود: به همراه داشتن هرگونه وسیله فلزی، الکترونیک و هوشمند در جلسه آزمون ممنوع است و داوطلبان باید خودکار آبی، مداد، پاک کن و مدادتراش ساده به همراه داشته باشند.

حسینی‌واشان گفت: داوطلبانی که کارت داوطلبی آنان دارای نقص یا اشتباه است باید برای رفع مشکل به سازمان مرکزی دانشگاه واقع در پردیس شوکت‌آباد مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha