تشدید نظارت بر حوزه توزیع اقلام پرمصرف در آذربایجان شرقی

تبریز - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با توجه به ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان، نظارت بر حوزه توزیع اقلام پرمصرف از جمله پوشاک، کیف و کفش و محصولات شوینده در این استان تشدید می شود.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، صابر پرنیان، روز جمعه در جلسه طرح نظارت ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان، با اشاره به آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از پانزدهم اسفند امسال تا پایان ماه مبارک رمضان، افزود: در این ایام به منظور برخورد با عرضه کالاهای قاچاق و تقلبی و تشدید نظارت، گشت های مشترک بازرسی با دستگاه های مختلف استانی فعالیت خود را در سطح استان افزایش می دهند.

وی استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد از جمله اتحادیه های صنفی و هیات امنای پاساژها و مراکز خرید در زمینه نظارت و بازرسی را ضروری دانست و اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان اقدامات نظارتی در حوزه خدمات با محوریت حمل و نقل درون شهری و برون شهری مسافر، واحدهای اقامتی، آژانس های مسافرتی، پارکینگ ها، خدمات قالیشویی، خدمات کارواش و خدمات تعمیرگاه های خودرو در اولویت قرار داده شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت نظارت بر نمایشگاه های بهاره و فروش فوق العاده در شهرهای استان، گفت: علاوه بر حوزه اقلام پرمصرف ایام پایانی سال نظارت بر لوازم یدکی خودرو، روغن موتور و لاستیک و کالاهای سرمایه ای مانند لوازم خانگی نیز تشدید می شود.

پرنیان، با اشاره به رصد مستمر بازار از لحاظ کمبود و گرانی اقلام مورد نیاز مردم، ادامه داد: با رسیدگی به شکایات مردمی دریافتی از طریق سامانه تلفن ۱۲۴، نتیجه اقدامات نیز در اسرع وقت اطلاع رسانی می شود.

به گزارش ایرنا، طرح ویژه نظارتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور بازرسان اداره کل صمت، تعزیرات حکومتی، ادارات و نهادهای ذیربط در استان جهت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ اجرا می شود.

به همین منظور جلسه هماهنگی بین بخشی با حضور مدیران و بازرسان سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی، اتاق اصناف و بسیج اصناف به میزبانی سازمان صمت استان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha