۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85046126
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون رئیس جمهور: اغتشاشات دشمن با درایت رهبری و عدم همراهی مردم ناکام ماند

ایلام - ایرنا - معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: جبهه استکبار همه تلاش خود را برای مقابله با نظام اسلامی بکار گرفت و در اغتشاشات اخیر همه توان خود را برای مقابله با ایران اسلامی و دولت سیزدهم به کار برد اما با تدبیر مقام معظم رهبری و عدم همراهی مردم با جبهه معاند به خواسته های شوم خود نرسیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدحسینی روز جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: دشمن همواره در کمین بوده تا با دیدن کوچکترین اغتشاشی از تمام توان خود بر ایجاد ناامنی استفاده کند و به وسیله همین اغتشاش و آشوب ها اهداف دیگر خود را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: همه ما بخصوص مسوولان باید این شرایط را رصد و مواظبت کنند، چراکه از پشت بند این اغتشاشات دشمن اهداف دیگری را دنبال می‌کند.

معاون امور مجلس ریاست جمهوری با اشاره به برنامه پنج ساله هفتم توسعه افزود: در این زمینه اقدامات خوبی طراحی و پایه گذاری شده است که نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت.

حسینی یادآور شد: دشمن دائما در حال طراحی دشمنی برای کشور ما بوده که می طلبد همانند دوران جنگ یک آرایش جنگی (جنگ اقتصادی ، روانی، ترکیبی و شناختی، رسانه ای و ...) داشته باشیم تا نتوانند برای کشور مشکلی ایجاد کنند.

معاون رئیس جمهور همچنین با اشاره به ویژگی های مردم ایلام تاکید کرد: مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس و ایام اربعین حماسه آفرین بودند و ایلام مهمترین گذرگاه اربعبن کشور است.

استاندار ایلام نیز در این دیدار گفت: انسجام و همدلی در بین مسوولان ارشد استان از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار، مجمع نمایندگان و دیگر مسوولان استان از همان ابتدای دولت سبزدهم شکل گرفته است و مسوولان استان با همراهی و همدلی پیگیر امورات مردم هستند.

حسن بهرام نیا بر نفش ارزنده، تاثیرگذار و میدانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ایام اغتشاشات و مدیریت التهاب جامعه تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha