۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85046141
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

سربازان گمنام امام زمان (عج) مایه آرامش جامعه هستند

رشت - ایرنا - امام جمعه موقت رشت با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام آن حضرت گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) مایه آرامش و امنیت جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام احمد طیبی امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) رشت اظهار کرد: در دولت مردمی آیت الله رئیسی سربازان گمنام امام زمان به دلیل رویکرد مردمی و ارتباطات خوب با مردم، تعامل و هم افزایی با دستگاه اطلاعات سپاه و سایر حوزه های امنیتی، مایه اقتدار و آرامش هستند.

وی با اشاره به نقشه های دشمنان علیه ملت و کشور و نظام جمهوری اسلامی و با بیان اینکه توطئه های آنان همواره نقش بر آب است، افزود: دشمنان متوجه نقاط قوت ایران اسلامی شده اند و تمام تلاش خود را در این راستا به کار می گیرند اما تا به امروز در سایه همین اقتدار و نیز همراهی ملت ورهبری همواره ناموفق بوده و هستند.

امام جمعه موقت رشت خاطر نشان کرد: ملت بصیر ایران به وعده های الهی اطمینان داشته و این مهم را به عینه در انقلاب مشاهده کرده اند که برای رسیدن به روز مسرت بخش باید سختی ها را تحمل کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز نیکوکاری اظهار کرد: اهل تقوی در کنار رسیدگی به خانواده و تامین نیازهای آنان برای دستگیری مستمندان نیز احساس مسئولیت می کنند، در قرآن کریم آمده انفاق کنید از آن چیزی که شما جانشین و نماینده خدا در آن امکانات هستید.

امام‌ جمعه موقت رشت با بیان اینکه انفاق و نیکوکاری نیاز به روحیه همگانی دارد، خاطر نشان کرد: هفته نیکوکاری فرصتی برای مشارکت در کار خیر و کمک به مستمندان است.

وی در ادامه با تبریک فرارسیدن روز جوان و با بیان نقش بی بدیل جوانان در تمدن سازی نوین اسلامی افزود: مقام معظم رهبری جوانان را با سه ویژگی مومن، دانا و پرانگیزه خطاب کرده و برای آنان مسئولیت هایی ترسیم می کنند.

حجت الاسلام طیبی در خاتمه با اشاره به فرارسیدن هفته درختکاری درخت را مظهر حیات در طبیعت دانست و افزود: طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور از اقدامات خوب در این حوزه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha