۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85046180
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آبادان نیازمند کاشت درخت‌های مثمر است

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: برای توسعه فضای سبز باید درخت ها و گونه های مثمر کاشته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان با اشاره به هفته درختکاری اظهارکرد: مومنان باید با طبیعت مهربان باشند و از تخریب طبیعت پرهیز کنند.

وی خواستار کاشت گونه‌های مثمر و بومی در آبادان شد و افزود: شهروندان آبادانی باید در کنار سایر ارگان‌ها در حفظ و نگهداری فضای سبز کوشا باشند.

خطیب جمعه آبادان همچنین با تبریک روز جوان گفت: حضرت علی اکبر الگوی مناسبی برای جوانان این مملکت است اما متاسفانه در سال‌های اخیر برای معرفی چنین الگوهایی کم کاری شده است.

حجت الاسلام غبیشاوی بیان‌کرد: قاطعیت، شجاعت و استقامت را می توان ویژگی‌های بارز علی اکبر عنوان کرد که جوانان نیز می‌توانند با الگو برداری از خصلت‌های اخلاقی وی مقابل دشمن ایستادگی کنند.

خطیب جمعه آبادان در ادامه سخنانش با اشاره به نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امنیت و آرامش کشور حاصل تلاش و خدمات شایسته نیروهای وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وی افزود: فعالیت مبتنی بر اخلاق، شرع و قانون از جمله ویژگی‌های سربازان گمنام است و این افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این نیروها همیشه منافع ملی ملت را مد نظر قرار داده و به دور از اختلافات و گرایشات سیاسی و جناحی در جهت حفظ و اعتلای نظام کوشیده‌اند که این از امتیازات بزرگ این مجموعه خدوم است.

خطیب جمعه آبادان گفت: موعود راستین و واقعی همان امام زمان و ولی عصر حضرت مهدی حجت بن الحسن عسکری (عج ) می باشد که قائم آل محمد (ص ) است و با ظهور ایشان، جهان آباد و اتحاد در سراسر دنیا برقرار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha