امام جمعه سمنان: رفع دغدغه‌های جوانان مورد توجه ویژه باشد

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: توجه به خواسته‌های جوانان و برنامه‌ریزی برای رفع نیازها و مشکل‌های این قشر از جامعه مورد توجه ویژه باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مسجد امام خمینی(ره) افزود: جوانان سرمایه‌های یک جامعه هستند و همواره دین اسلام تاکید و سفارش بر توجه به جوانان دارد.

وی ادامه داد: جوانان فرصت جوانی را غنیمت بشمردند و در مسیر ائمه اطهار(ع) برای رسیدن به کمال و سعادتمندی گام بردارند.

خطیب جمعه سمنان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: حضر آیت‌الله خامنه‌ای ۴۰ بار در بیانیه گام دوم انقلاب از جوانان نام برده‌اند.

وی تاکید کرد: جوانان در صورت پیدا کردن جایگاه واقعی خود، می‌تواند در مسیر درست گام بردارد و برای تحقق این راهبرد باید مسوولان به فکر باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی یادآور شد: اشتغال، مسکن و ازدواج از جمله دغدغه‌های جوانان است و انتظار می‌رود با اهتمام ویژه رفع این دغدغه‌ها مورد توجه مسوولان باشد.

وی با اشاره به دیدار اخیر امامان جمعه با رهبر معظم انقلاب افزود: تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، تولید، سرمایه‌گذاری خارجی و توجه به اشتغالزایی اطلاع‌رسانی شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف مانند جذب سرمایه‌گذاری و تجارت خارجی، رونق تولید و اشتغالزایی عملکرد قابل قبولی داشته و موفق عمل کرد.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم با اهتمام ویژه مهار نرخ تورم را دنبال می‌کند و طی پنج سال گذشته تورم تا نرخ ۵۰ درصد تداوم داشت و اکنون دولت تورم را با برنامه‌ریزی و عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب مهار و ثابت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی یادآور شد: دشمن با ضربه و چالش کشیدن اقتصاد کشور به دنبال القای ناکارآمدی و ناامیدی در جامعه است و دولت با برنامه‌ریزی رونق اقتصادی را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم به دنبال یک برنامه کوتاه مدت و مسکن برای عرضه کالاهای اساسی با نرخ ثابت و مصوب است تا در این شرایط اقتصادی فعلی برای رفع دغدغه جامعه تلاش کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ولادت با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان(عج) افزود: نمازگزاران گام برداشتن در راه رضای خدا و خشنودی امام زمان(عج) مدنظر قرار دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha