حضور فیلم‌های جشنواره فجر نقطه قوت رویداد مقاومت است + فیلم

عسلویه- ایرنا- کارگردان فیلم کوتاه «حیدر» حاضر در هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت گفت: حضور آثاری از جشنواره فیلم فجر در این دوره از رویداد مقاومت نقطه قوت آن است.

علیرضا کرمی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا اعزامی به عسلویه اظهار داشت: فیلم حیدر به تهیه‌کنندگی محمدمجتبی خاشکدان در شیراز ساخته شده و مدت زمان آن ۲۹ دقیقه است.

وی که در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به عنوان دبیر اجرایی استان فارس فعالیت داشته خاطرنشان کرد: در این دوره تصمیم به ارائه اثر به عنوان کارگردان در بخش نسل روایت جشنواره هفدهم فیلم مقاومت گرفتم.

این کارگردان گفت: در این دوره از جشنواره فیلمسازان و آثاری از جشنواره فیلم فجر امسال نیز حضور دارند که از نقاط قوت این جشنواره محسوب می‌شود.

وی درباره داستان حیدر گفت: این فیلم پرتره‌ای از شخصیت فرضی یک جوان آبادانی است که به واکاوی زندگی خود در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ می‌پردازد.

به گفته کرمی، این اثر به صورت اتوبیوگرافی روایتگر زندگی این جوان آبادان یاست.

این فیلم در بهمن ماه ۱۴۰۱ به کارگردانی علیرضا کرمی و نویسندگی سعید محمدی ساخته شده است.

وی اظهار داشت: امیدواریم با انتشار هر چه بهتر آثار برگزیده معنای واقعی مقاومت را بازتاب دهیم.

کرمی همچنین گفت: علاوه بر این اثر در حال پیش تولید فیلم بلند باهنده با همکاری سازمان بسیج هنرمندان کل کشور و بسیج هنرمندان فارس، انجمن سینمای جوانان دفتر شیراز و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha