مسمومیت‌ دانش‌آموزان بُعد دیگری از جنگ ترکیبی دشمن است

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: مسمومیت‌های پیاپی دانش‌آموزان مدارس برخی شهرها، بُعد دیگری از جنگ ترکیبی دشمنان علیه انقلاب اسلامی است و نهادهای امنیتی باید به آن ورود کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: افکار عمومی باید آگاه باشند که امروزه دشمن وارد یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه نظام ما شده و هدف قرار دادن نیل جوان یکی از بعدهای آن است.

وی ادامه داد: تمرکز دشمنان و استکبار جهانی در دوران مختلف بر روی مدارس، دانشگاه و مساجد به عنوان مراکز علم آموزی و آگاهی بوده و بسیاری از توطئه و تهدیدات در این اماکن علیه کشورمان رخ داده است.

امام جمعه مهاباد اظهار کرد: اولیا، دانش آموزان و سایر اقشار مردم باید در این رابطه هوشیار باشند و هرگونه موارد مشکوک و امنیتی را به نهادهای مربوطه اطلاع دهند.

ماموستا امامی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان هم گفت: اشتغال و ازدواج ۲ معضل اصلی جوان امروزی است و برای سر و سامان دادن به زندگی نیاز به حل این معضلات دارد که باید دولتمردان و مسوولان زمینه تحقق آن را برای جوانان تسهیل کنند.

وی ضمن انتقاد از نحوه پرداخت تسهیلات بانکی و وام ازدواج در این شهرستان تاکید کرد: حفظ ارزش پول ملی در کنار کنترل تورم از جمله ضروریات وضعیت حاکم بر جامعه است که باید مورد اهتمام مسوولان کشوری باشد.

ماموستا امامی یادآور شد: جوانان پرچم دار توسعه و شکوفایی جامعه هستند و توجه و اعتماد به آنان به سرمنشا تغییر و تحول تبدیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: پیامبر اسلام (ص) نیز در انتخاب فرمانداران، فرماندهان سپاه و همچنین سفیران خود از جوانان استفاده کرده و بیشترین اعتماد و توجه را به جوانان داشته‌اند.

امام جمعه مهاباد در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه امروز به سفر مقام عالی استان به شهرستان مرزی سردشت اشاره کرد و گفت: بازگشایی مرز کیله و تردد مسافران از این مرز می‌تواند منجر به توسعه اقتصادی در منطقه بیژه جنوب استان آذربایجان غربی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha