۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85046232
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اردستان:استکبار جهانی عامل اصلی نوسانات ارزی در کشور است

کاشان _ ایرنا _ امام جمعه اردستان گفت: مهم ترین عامل نوسانات ارزی اخیر در کشور استکبار جهانی است تا آرامش حاکم بر جامعه را از بین ببرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان که در مسجد موسی بن جعفر(ع) اقامه شد، افزود:دشمن با این جنگ ارزی و بالا و پایین بردن نرخ دلار مردم را ترغیب به وارد شدن در این بازار متلاطم می کنند و برخی افراد همه هستی خود را در این راه هزینه کرده و از دست می دهند.
وی اظهار کرد: نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان‌(عج) از مناسبت های هفته است،باید زیر چتر حمایت این امام همام زندگی کنیم تا گمراه نشویم.
امام جمعه اردستان بیان کرد: امنیت جامعه ما با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) که‌ در زمینه های مختلف از جمله برخورد با تروریست ها و خیانتکاران فعالیت می کنند، تامین می شود، از خدمات این عزیزان تجلیل می کنیم.
وی افزود: سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان از مناسبت های هفته است، روحیه رشادت و بزرگ منشی ایشان باید الگوی جوانان باشد، همچنین خانواده نباید نسبت به جوانان بی توجه باشد و لازم است تلاش کنیم جوانان از گناه دوری کنند.

حجت الاسلام دهشیری بیان کرد:۱۴ اسفند روز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) است،این نهاد از بدو تاسیس خدمات زیادی به نیازمندان ارائه کرده و قدردان خدمات کارکنان خدوم کمیته امداد امام خمینی(ره) هستیم.

وی ۱۵ اسفند و روز درختکاری را از دیگر مناسبت های هفته ذکر کرد و افزود: ایران متعهد شده امسال یک میلیارد درخت بکارد و سهم استان اصفهان ۴ میلیون درخت است که باید تلاش کنیم این رقم محقق شود.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفرجمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha