۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 5333
کد خبر: 85046240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فدوی: باید جشنواره فیلم مقاومت دائم تقویت شود

تهران- ایرنا- جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به هفدهمین دوره برگزاری جشنواره فیلم مقاومت گفت: باید دائم آن را تقویت کنیم تا تاثیر اساسی و متقابل داشته باشد.

سردار علی فدوی درباره تاثیر جشنواره فیلم مقاومت به خبرنگار اعزامی ایرنا به عسلویه گفت: اقدامات عادی امریکا روند جدیدی نیست، سال‌های طولانی است که روند رزمایشی انجام می‌شود، بعضی از مواقع تصویری که می‌خواهند ارائه بدهند متفاوت است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه اقدامات امریکا عکس‌العمل دربرابر اقدامات ایران است، افزود: ما در توانمندی قرار گرفتیم و در پاسخ به توانمندی‌های ما اقداماتی انجام می‌دهند.

فدوی همچنین در جمع خبرنگاران اعلام کرد: باید توجه داشت که تصویر خیلی تاثیر دارد، زیرا مردم دنیا از تصویر استفاده می‌کنند. همانطور که یکی از علما گفتند اگر بر فرض محال حضرت محمد(ص) آخرین پیامبر نبودند و دراین زمان پیامبری بودند و می‌خواستند پیام خود را به مردم برسانند، با زبان تصویر و سینما سخن می‌گفتند. این نشان دهنده میزان تاثیر تصویر از نوع فیلم و سینماست.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: اگر خداوند به افراد متخصص در هنر سینما توفیق دهند و این‌ها در راه درست بیفتند، بسیار خوب است. این جشنواره هفدهمین جشنواره فیلم مقاوت است و باید دائم آن را تقویت کنیم تا تاثیر اساسی و متقابل داشته باشد.

به گفته فدوی هر لحظه در روز و و سال اگر همه جهاد مقاومت را رعایت کنند، جبهه باطل با شکست مواجه می‌شود. در این ۴۴ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ وقت جبهه حق شکست نخورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha