امام جمعه موقت شاهرود: مشکلات اقتصادی ادامه جنگ ترکیبی دشمنان است

شاهرود - ایرنا - امام جمعه موقت شاهرود گفت: مشکل‌های اقتصادی کشور ادامه جنگ ترکیبی دشمنان برای تحت فشار قرار دادن و به خیابان‌ کشاندن مردم است و نشان از نامناسب بودن عملکرد دولت سیزدهم نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر افزود: دولت با اهتمام ویژه به دنبال بهبود شرایط اقتصادی و رفع مشکلات مردم است.

وی با تاکید بر توجه به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و چرایی انقلاب اسلامی افزود: جوانان ادامه‌دهندگان انقلاب اسلامی هستند و این مهم باید برای این قشر جامعه تبیین شود.

خطیب جمعه شاهرود با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: جوانی فرصتی تکرار نشدنی است و این فرصت باید غنیمت شمرده شود.

وی تصریح کرد: هر جامعه‌ای که به جوان توجه و سرمایه‌گذاری کند، بدون شک ثمره و نتیجه این سرمایه‌گذاری‌ را مشاهده می‌کند.

حجت‌الاسلام عبداللهیان افزود: آموزش و پرورش، معلمان و استادان نقش مهمی در پرورش جوانان دارند و معلمان باید در این زمینه با فراگیری و انتقال مفاهیم ناب دین مبین اسلام و ویژگی‌های جوانان کربلا از جمله ایمان، وفاداری، حق طلبی و شهادت طلبی در این زمینه نقش‌آفرین باشند.

وی با اشاره به نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان کرد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی سربازان گمنام و پنهان انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به مشکل کمبود آب در این شهرستان تصریح کرد: شهروندان در خانه‌تکانی عید نوروز و شست و شوها مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب را مدنظر قرار دهند.

حجت‌الاسلام عبداللهیان یادآور شد: ۱۲ اسفند روز حفاظت از حیات وحش است و آحاد جامعه باید در حفظ محیط‌زیست و حیات وحش کوشا باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha