۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۳۲
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85046608
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ تیم نظارت های دامپزشکی در البرز فعال شدند

۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۳۲
کد خبر: 85046608
۲۲ تیم  نظارت های دامپزشکی در البرز فعال شدند

کرج- ایرنا- مدیر کل دامپزشکی استان البرز گفت: ۲۲ تیم تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی بر عرضه مواد غذایی و پروتئینی از امروز شنبه در سطح استان فعال شدند.

غلامرضا توکلی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های تشدید نظارت بهداشتی به مناسبت عید نوروز فعالیت خود را آغاز کردند و تا پایان ماه مبارک رمضان به کار خود ادامه خواهند داد.
وی اظهار کرد: در این نظارت ها هشت تیم ثابت و ۱۴ تیم سیار و ۳۱ نفر دامپزشک، بازرس و کارشناس مراکز مورد نظر را پایش و بازرسی می کنند.
مدیر کل دامپزشکی استان البرز به فروش ماهی زنده و منجمد در سطح شهر اشاره کرد و گفت: این نحوه فروش تخلف است و مردم در صورت مشاهده اینگونه موارد، تخلفات را یا با شماره ۱۵۱۲ به دامپزشکی یا به شهرداری ها اطلاع دهند.
توکلی افزود: برای این موارد پروتیینی هیچگونه اطمینانی مبنی بر سلامت وجود ندارد زیرا بایستی دارای شناسه و شناسنامه از تولید تا مصرف باشند.
وی تصریح کرد: بر اساس ماده قانونی ۶۸۸ افرادی که در فروش مواد پروتئینی خام تخلف کنند به مراجع قضایی ارجاع داده شده و برای آنها اشد مجازات در نظر گرفته می شود.
وی یادآور شد: بازرسان و کارشناسان در اجرای این طرح از رستوران ها، مراکز بسته بندی ، قطعه بندی و قصابی ها و دیگر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بازدید می کنند.
در استان البرز بیش از ۲ هزار مرکز عرضه فرآورده های خام دامی وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha