۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85046993
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: مولدسازی املاک مازاد دستگاه‌ها به توسعه قزوین کمک می‌کند

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: مولدسازی املاک مازاد و بدون استفاده دستگاه های اجرایی به خلق منابع جدید و به توسعه بیشتر استان کمک می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مهدی اعلایی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین افزود: در این رابطه باید کمیته شناسایی املاک مازاد در راستای پیشبرد مولدسازی در استان تشکیل شود.

وی اظهار کرد: باید از مشارکت بخش خصوصی برای تهاتر و اجاره فضاهای دولتی مازاد بهره مند شویم تا شاهد استفاده بهینه از اموال دولت باشیم.

استاندار قزوین گفت: با طرح مولدسازی می توانیم اراضی و املاک دولتی که سالها رها شده و مازاد و بلاتکلیف هستند را تبدیل به احسن کرده و استفاده مناسب تری از آنها داشته باشیم.

اعلایی اظهار کرد: برخی دستگاه های اجرایی قزوین در حوزه مولدسازی فرصت خوبی دارند و با تبدیل به احسن کردن املاک آنها می توان برنامه ریزی خوبی را برای اجرای طرح های توسعه ای استان داشت.

وی با بیان اینکه مقاومت هایی در رابطه با مولدسازی وجود دارد و برخی مدیران فکر می کنند نباید اموال دستگاه خود را از دست بدهند،اظهار کرد: این در حالی است که می توان با روش های مختلف از جمله اجاره طولانی املاک یا زمین و یا تهاتر زمینه را برای استفاده بهتر از اموال دولتی فراهم کرد.

استاندار قزوین گفت: باید با استفاده از ظرفیت های قانونی در مولدسازی برای خروج سرمایه ها و اموال دولت از رکورد و بخشیدن ارزش افزوده به آنها اقدام کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha