۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۴۶
کد خبر: 85047171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فضای انتخابات اتاق بازرگانی برای جوانان مساعد شده است

تهران- ایرنا- رییس اتاق بازرگانی تبریز گفت: در این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران فضا برای حضور بیشتر جوانان مساعد شده و دست عده‌ای که تاکنون در این مکان لنگر انداخته بودند، کوتاه شده است.

«یونس ژائله» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با بیان اینکه دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با دستورالعمل جدید برگزار می‌شود، اظهار داشت: افرادی که هیچ نقشی در تجارت و فعالیت های اقتصادی نداشتند، اما در این بخش لنگر انداخته بودند، حذف می‌شوند و مطالبات بخش خصوصی در مسیر درست خود قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: این دوره از انتخابات فضای مساعدی برای جوانان و دانش بنیان‌ها فراهم کرده است تا از این دوران سخت عبور کنیم و با استفاده از شرایط در این رویداد کرده و پویایی لازم را فراهم کنند.

ژائله تاکید کرد: با کمک جوانان می‌توان مسیری برای پویایی و فعالیت اقتصادی فراهم کرد تا اقتصاد بزرگ کشور صادرات محور شود و در جهت بهبود شرایط حرکت کند که با استفاده از تجربه بزرگان این عرصه به اهداف خود دست یابیم.

وی افزود: اتاق بازرگانی می‌تواند نقشه راه اقتصاد کشور را تدوین کند و با همراهی دولتمردان بخش اقتصادی را فعال نگه دارد و اقتصادی موفق را به وجود آورد؛ به این معنا که بخش خصوصی در آینده اقتصاد حضور فعال‌تری داشته باشد.

این فعال اقتصادی تاکید کرد: در سال‌های گذشته صدور کارت‌های بازرگانی برای افراد غیر رواج شد و اکنون حذف این افراد از انتخابات اتاق، با حمایت دولت کلید خورده است و می‌تواند آینده بهتری را برای بخش خصوصی به همراه داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha