۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 85047253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تارتار: پیکان تیم خوبی است اما باید برنده از زمین خارج شویم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در بازی فردا رقابت سختی با پیکان خواهیم داشت اما باید برنده از زمین بازی خارج شویم.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار امروز شنبه در نشست خبری خود قبل دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تاکید کرد: در دیدار فردا شاهد یک رقابت سخت و نفس‌گیر خواهیم بود چرا که این بازی حساسیت خود را دارد و پیروزی در آن بیش از ۳ امتیاز ارزش خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جدول و وضعیت موجود، تیمی که برنده این دیدار شود خود را به بالای جدول نزدیک کرده و در مقابل تیمی که نتیجه را واگذار کند در ادامه راه کارش سخت‌تر می‌شود.

او با اشاره به شرایط زمین گفت: با توجه به این که دیدار دو تیم در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود باید دید وضعیت زمین چگونه خواهد بود اما احتمال می‌دهیم در این شرایط کار چندان آسانی برای اجرای برنامه‌های تاکتیکی نداشته باشیم.

تارتار تاکید کرد: در بازی فردا باید با دوندگی و استفاده از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم به گل رسیده و برنده این دیدار باشیم. با تمام احترامی که برای تیم پیکان قائل هستم باید از جوانی‌ها بهره برده و از موقعیت‌هایی که به دستمان می‌آید به بهترین شکل ممکن بهره ببریم.

وی در مورد برنامه زمان‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران خاطر نشان کرد: معتقدم این مساله به انتخاب سرمربی تیم ملی باز می‌گردد چرا که باید هماهنگی لازم در این خصوص صورت بگیرد اما اگر همه چیز روشن و شفاف باشد تیم‌ها بهتر می‌توانند برنامه‌های خود را دنبال کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به این سئوال که نامش در میان گزینه‌های سرمربی تیم ملی بوده گفت: در این خصوص صحبت شده اما در حال حاضر می‌خواهیم تمرکز خودمان را بر روی بازی فردا بگذاریم. در حال حاضر حامی تیم ملی هستم و هر فردی که سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

تارتار درباره وضعیت مصدومیت بازیکنان تیم خود خاطر نشان کرد: سجاد جعفری مصدوم بوده و هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده است. از سویی دیگر باقرپسند و ابراهیم‌زاده هم هنوز کار دارند و باید دید در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد.

دیدار دو تیم فوتبال پیکان و ذوب‌آهن اصفهان از هفته بیست ودوم لیگ برتر فردا یکشنبه و از ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha