صفرزاده: دوچرخه‌سواری به برنامه بلندمدت نیاز دارد

تهران- ایرنا- ملی‌پوش اسبق دوچرخه‌سواری کشورمان گفت: دوچرخه‌سواری نیازمند یک افق میان و بلند مدت است و جامعه دوچرخه‌سواری این ویژگی را دارد که برای رسیدن به روزهای اوج خود،‌ صبوری کند.

مهرداد صفرزاده روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا خاطر نشان کرد: ۱۴۰۱، سال خاصی بود چرا که با دوره سرپرستی این مدت را پشت سرگذاشتیم و طبیعی است که در چنین شرایطی کارها آنطور که باید پیش نمی‌روفت.

وی ادامه داد: اما در همین شرایط شاهد اتفاقات خوبی بودیم که از آن جمله می‌توان به نتایج خوب و کسب مدال‌های ارزشمند در مسابقات برون مرزی اشاره کرد. با آنکه در دوره سرپرستی بودیم اما جامعه دوچرخه‌سواری به خوبی از رسول اسدی حمایت کرد و در نهایت هم دیدیم با این حمایت‌ها وی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد و طبیعی است وی با این شرایط کار به مراتب راحت‌تری پیش رو دارد.

این کارشناس دوچرخه‌سواری کشورمان گفت: دوچرخه‌سواری شرایط خاص خود را دارد، این یک واقعیت است که ما در بخش تجهیزات ضعیف هستیم و نیاز به امکانات و لوازم داریم. اسدی برنامه‌های خوبی را در دستور کار دارد و با توجه به اقداماتی که انجام خواهد شد به آینده دوچرخه‌سواری امید بسیار دارم.

صفرزاده در واکنش به این سوال که آیا توجه به تیم‌های پایه نیز در دستور کار فدراسیون جدید است یا خیر، گفت: این مساله از جمله سیاست‌های جدید رئیس فدراسیون است و او قصد دارد با اجرای برنامه‌های میان و بلند مدت آینده دوچرخه‌سواری را تضمین کند. البته باید واقع بین هم بود و از نتیجه‌گرایی دوری کرد. دوچرخه‌سواری نیازمند یک افق میان و بلند مدت است و جامعه دوچرخه‌سواری این ویژگی را دارد که برای رسیدن به روزهای اوج خود،‌ صبوری کند.

ملی‌پوش اسبق دوچرخه‌سواری ایران تاکید کرد: تامین تجهیزات، کار بر روی تیم‌های پایه، انتقال تجربه و مسایلی از این دست را باید در دستور کار قرار داد و جامعه دوچرخه‌سواری این تجربه را داشته که اگر همدلی و حمایت خوبی بین کادر مدیریت و فنی باشد می‌توان به نتایج قابل قبولی دست یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha