۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۲۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85047446
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: مسئولان از مطالبه گری رسانه ها استقبال کنند

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: مسئولان اجرایی باید از مطالبه‌گری رسانه‌ها به عنوان یک ظرفیت در مسیر توسعه و بهره‌وری در ارائه خدمت به مردم استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز شنبه به مناسبت هفته جوان در جمع تعدادی از بانوان فعال در حوزه رسانه استان بمناسبت هفته جوان اظهار داشت: امروزه نقش رسانه ها در شناسایی چالش‌ها و گره‌های اجرایی در حوزه های مختلف انکار ناپذیر است.

امام جمعه همدان همچنین از رسانه ها خواست که تحقق مصوبات شورای فرهنگ عمومی را تا حصول نتیجه نهایی از دستگاه های متولی و مسئولان مطالبه و پیگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه بانوان و دختران ما در همدان نیازمند محیطی مناسب برای ورزش و تفریح هستند گفت: با وجود تصویب طرح ایجاد مجموعه‌ای مناسب برای تفریح بانوان اما این موضوع آن طور که باید انجام نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه ای به زنان دارد و امروز بانوان ما در عرصه های مختلف کشور پیشگام هستند تصریح کرد: ضروری است که با معرفی بانوان نخبه نگاه و رویکرد جمهوری اسلامی نسبت به بانوان را نشان دهیم.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه متاسفانه آن طور که باید، نتوانسته‌ایم بانوان نخبه در استان را در جامعه معرفی کنیم گفت: معرفی زنان نخبه و چهره های شاخص و تاثیرگذار به عنوان ارائه الگوهای واقعی به زنان و دختران در نهادینه کردن معنویت و اخلاق اسلامی درخانواده ها موثر است.

امام جمعه همدان: مسئولان از مطالبه گری رسانه ها استقبال کنند

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید به درستی واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنند افزود: تا زمانیکه انحطاط زن غربی را تشریح نکنیم کار تبلیغی ما برای جایگاه زن کافی نبوده است و نباید اجازه داد فرهنگ منحط غربی و بی بند و باری در خانواده ها نفوذ کند.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد که مدارس را به تعطیلی بکشاند افزود: این تعبیر که گفته می‌شود مسمومیت در مدارس، کار خود نظام است، به قدری باطل بودن آن روشن است که دلیلی برای جواب وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مسئولان باید با جدیت و سرعت ریشه های این فتنه ها را شناسایی و نگرانی‌های خانواده ها را برطرف کنند و نیز فضای آرام تحصیل برای دختران فراهم شود.

امام جمعه همدان ادامه داد: مراکز علمی و مدارس ما با قوت و نشاط به رسالت خود در ارتقای سطح علمی جامعه عمل کنند.

وی با اشاره به توانایی و ظرفیت بالای رسانه در فرهنگسازی افزود: شکل گیری و فعالیت قرارگاه‌های فرهنگی با مدیریت واحد در جامعه برای تولید محتوا و فرهنگسازی در عرصه اجتماعی ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به اهالی رسانه توصیه کرد که اگر مدیری به معنای واقعی به مردم خدمت کرد،او را معرفی و از او قدردانی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha