۱۷ هزار دانش آموز و دانشجوی محروم مازندران چشم به‌راه کمک خیران
عکس آرشیوی است

ساری- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری برای کمک به محصلان دانشگاهی و آموزش و پرورشی، گفت: این نهاد حدود ۱۷ هزار دانش آموز و دانشجوی محروم را در استان زیر پوشش دارد.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه روز یکشنبه در آیین نواختن زنگ جشن نیکوکاری مازندران که در مدرسه شهید لزگی واقع در ساری برگزار شد، افزود: از این تعداد ۱۵ هزار نفر دانش آموز و یک هزار و ۷۰۰ نفر دانشجو هستند.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از ابتدای سالجاری تاکنون برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد به طور میانگین تقریبا یک میلیون و پانصد هزار تومان کمک نقدی پرداخت کرده است.

مدیر کل کمیته امام خمینی (ره) مازندران گفت: تمامی این افراد دارای حامی هستند که به طور میانگین سرانه کمک این نهاد به هر نفر ۴۰۰ هزار تومان پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: همچنین ۲ هزار و ۷۰۰ نفر ایتام زیر پوشش کمیته امداد مازندران هستند که به ازای هر نفر خیران ماهانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می کنند.

به گفته حجت الاسلام عالیشاه برای برپایی جشن نیکوکاری علاوه بر برپایی صندوق های جمع آوری کمک های مردمی در تمامی مدارس استان، ۴۸۰ مرکز نیکوکاری، تمامی ادارات کمیته امداد شهرستا ها و در هر شهرستان ۲ الی سه پایگاه مستقر می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha