خدمات امدادی در نقاط حادثه‌خیز خراسان جنوبی متمرکز باشد

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شناسایی ۱۰ نقطه حادثه‌خیز جدید در این استان گفت: تجمیع و تمرکز خدمات امدادی هلال احمر و پلیس در این نقاط باید بیشتر مدنظر باشد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان که به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار شد افزود: اصلاح و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: راهداری، پلیس راه و هلال احمر در خدمات‌رسانی سفرهای نوروزی بسیار نقش‌آفرین هستند که باید برنامه اجرایی دقیق برای محورهای مواصلاتی و کشیک‌ها در بازه زمانی ۱۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده داشته باشند تا در اختیار فرمانداران نیز قرار گیرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: مهمترین هدف ما مدیریت جاده‌ها برای کاهش تلفات حوادث جاده‌ای در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز است.

وی همچنین بر لزوم نظارت و کنترل قیمت ناوگان حمل و نقل عمومی در پایان سال و نوروز تاکید کرد.

براسلاس اعلام معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در مجموع ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز جدید در کشور شناسایی شده که طبق برنامه‌ریزی تا پایان سال جاری در محدوده‌هایی که ایمن‌سازی آنها اعتبار زیادی نیاز ندارد، مثل خط‌کشی، روشنایی نقطه‌ای و نصب تابلو اقدام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی هم در این نشست بر لزوم تعیین مکان‌هایی برای اسکان موقت مسافران در شهرهای استان تاکید کرد.

سید محمدرضا طالبی از فرمانداران خواست مکان‌هایی را داخل شهرها تعیین کنند تا مسافران نوروزی برای اسکان موقت به این مکان‌ها هدایت شوند.

وی بر تامین امکانات رفاهی، امنیتی و انتظامی مکان‌هایی که برای اسکان مسافران لحاظ می‌شود نیز تاکید کرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تداوم ارائه خدمات جایگاه‌های سوخت در نوروز گفت: در صورت نیاز، کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌داران در مسیرهای پر رفت وآمد افزایش می‌یابد.

وی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تامین کالاهای اساسی گفت و متذکر شد: در زمینه تامین مرغ منجمد مورد نیاز مردم هیچ نگرانی وجود ندارد و ذخیره‌سازی لازم انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha