۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85048063
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانلود فیلم

۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبر: 85048063
دانلود فیلم

انیمه یک سبک از هنر انیمیشن ‌سازی با استفاده از طراحی توسط دست و پویا نمایی بوده که ازکشور ژاپن آغاز شده و تمام کارهای ساخته شده توسط این کشور که در این گروه قرار می‌گیرند از این عنوان بهره‌مند می‌شوند و این شاید همان برندسازی اختصاصی ژاپنی ‌ها برای تمایز با محصولات سایر کشورها جهت ارایه آثارشان باشد.

انیمه یک سبک از هنر انیمیشن ‌سازی با استفاده از طراحی توسط دست و پویا نمایی بوده که ازکشور ژاپن آغاز شده و تمام کارهای ساخته شده توسط این کشور که در این گروه قرار می‌گیرند، از این عنوان بهره‌مند می‌شوند و این شاید همان برندسازی اختصاصی ژاپنی ‌ها برای تمایز با محصولات سایر کشورها جهت ارایه آثارشان باشد. کاراکترهای جذاب و خاص با طراحی‌ های گرافیکی که در این صنعت در حال پیدایش و رشد هستند، بیشتر به موضوعات دور در آینده و یا موضوعات خیالی اشاره دارد. یکی از ویژگی‌های جالب انیمه‌ ها در مقایسه با یکدیگر، منحصر بودن طراحی‌ها و داستان‌پردازی در بین آن‌ها است که سبب شده هر اثری با اثر دیگر متفاوت باشد. اگر تا به حال تجربه دیدن انیمه ها را نداشتید به سایت کاران مووی بروید و به دیدن انیمه هایی همچون حمله به تایتان ها بپردازید.

انیمه حمله به تایتان ها

دانلود فیلم

انیمه حمله به تایتان یا نبرد با تایتان ها Shingeki no Kyojin که با نام انگلیسی Attack on Titan نیز شناخته میشود، یک مجموعه مانگای ژاپنی است که به کارگردانی تتسورو آراکی (فصل ۱.۲ و ۳)، ماساشی کوئیزوکا (فصل ۲ و ۳)، جان سیشیدو (فصل ۴) و یویچیرو هایاشی (فصل ۴) می‌باشد و توسط هاجیمه ایسایاما نوشته و طراحی شده‌است. این انیمه ژانر اکشن، خیال‌پردازی و پسارستاخیزی دارد. این مجموعه ابتدا در ۹ سپتامبر ۲۰۰۹ در مجله مجله بساتسو شونن منتشر شد و تا کنون ۲۶ جلد آن منتشر شده‌است. پخش فصل اول مجموعه تلویزیونی انیمه آن از ۶ آوریل ۲۰۱۳ در ما، ینیچی برودکاستینگ سیستم شروع شد و تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۳ به طول انجامید. فصل دوم انیمه نیز از آوریل ۲۰۱۷ پخش شد. عرضهٔ فصل سوم این انیمه نیز از ژوئیه ۲۰۱۸ آغاز شد و همچنین، از تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۲۰ اولین قسمت فصل چهارم که آخرین فصل این سریال است، پخش شد و در سال ۲۰۲۲ پارت دوم این سریال آغاز به پخش کرد. اگر فصل های ۱ تا ۳ این انیمه را دیده اید و علاقه مند هستید که فصل ۴ آن را نیز ببینید، دانلود حمله به تایتان فصل ۴ در سایت کاران مووی برای شما عزیزان فراهم شده و قابل دسترسی است. حمله به تایتان به موفقیتی تجاری نیز تبدیل شد چنان‌که بیش از ۲۸ میلیون نسخه از [مانگای] آن تا پایان سال ۲۰۱۳ به فروش رسید و پخش انیمه آن باعث افزایش ناگهانی محبوبیت آن شد که البته با نقدهای بسیاری دربارهٔ داستان و فضای آن نیز همراه بود.


مانگای حمله به تایتان برنده ۳۵ امین جایزه مانگای کودانشا در سال ۲۰۱۱ شد و برای دوره چهارم جایزه

دانلود فیلم

مانگای تایشو و دوره شانزدهم جایزه فرهنگی تازکو اوسامو نامزد شد. شش جلد از هفت جلد مانگای منتشر شده آن در آمریکای شمالی، در لیست پرفروش‌ترین مانگای نیویورک‌تایمز در ۱۳ اکتبر ۲۰۱۳ بود و جلد اول آن نیز برای ۳۱ هفته متوالی در این لیست قرار داشت. حمله به تایتان، دومین مانگای پرفروش سال ۲۰۱۳ بود و تا ژوئیه ۲۰۱۳ بیش از ۲۲ میلیون نسخه از آن در ژاپن به فروش رسیده بود. این انیمه در IMDb امتیاز ۹ از ۱۰ را به خود اختصاص داده است. اگر بخواهیم شخصیت اصلی این انیمه که تایتان ها هستند را بشناسید باید بگوییم که، تایتان (به انگلیسی: Titans) و (به ژاپنی: 巨人 Kyojin) غول‌هایی هستند که ظاهری بسیار شبیه به انسانها دارند با این تفاوت که به دلیل عدم برخورداری از آلات تناسلی و همچنین اندام دفع گوارش، فاقد قدرت گوارش و تولید مثل هستند. بیشتر تایتان‌ها جنسیت مرد دارند با این‌حال تایتان‌های زن نیز دیده شده‌اند. مردم داخل دیوار آموخته بودند که ۱۰۷ سال قبل از سال ۸۵۰ تایتان‌ها ظاهر شدند و بشریت را به سرعت در معرض نابودی قراردادند. بعدها مشخص می‌شود که آنها نزدیک به ۲۰۰۰ سال قبل وجود داشته‌اند. نام تایتان از اساطیر یونانی برگرفته شده‌است. حمله به تایتان بیشترین اثرپذیری را از یوتون یکی از معروف‌ترین اساطیر اسکاندیناوی داشته‌است. هر دو افسانه «تایتان» و «یوتون» از موجودی بنام یمیر به‌وجود آمده‌اند.


کلیت این مجموعه در ۴ فصل و ۸۷ قسمت (که البته فصل ۴ آن همچنان درحال پخش است) منتشر شده

دانلود فیلم

است که مدت زمان هر قسمت آن تقریباً ۱۲۰ دقیقه است. با دانلود انیمه حمله به تایتان ها تجربه ی لحظاتی پر از هیجان و لذت را برای خود رقم بزنید. علاقه مندان به این انیمه، به سراغ دانلود انیمه مرد اره ای رفته اند. داستان این انیمه از این قرار است که، سال پیش از شروع داستان با ظهور تایتان‌ها (به انگلیسی: Titans) بشریت مجبور شد برای ادامه حیات به زندگی قرون‌وسطایی در درون دیوارهایی بلند روی بیاورد. کمترین ارتفاع این دیوارها ۵۰ متر و بلندترین تایتان قدی حدود ۱۸ متر دارد. در نتیجه می‌توان گفت بشریت از شر حملات تایتان‌ها در امان است تا اینکه در سال ۸۴۵ دو تایتان با نام‌های تایتان عظیم‌الجثه و تایتان زره‌پوش‌ ظاهر می‌شوند. تایتان عظیم‌الجثه ارتفاعی نزدیک به ۶۰ متر داشته و همچنین تایتان زره پوش باعث شکسته شدن دیوار ماریا می‌شود و همان‌طور که آرمین آرلرت تصور می‌کرد بشریت متوجه می‌شود که دیوارها نمی‌توانند به‌صورت همیشگی مانع حمله تایتان‌ها شوند. پس از آن که تایتان‌ها دیوار ماریا (به انگلیسی: Maria) را تخریب و به شهر شیگانشینا (به انگلیسی: Shiganshina) نفوذ کردند، تایتانی مادر ارن یگر را می‌کشد و او قسم می‌خورد که انتقام مادرش را از تایتان‌ها بگیرد. او به همراه دوستانش به هنگ اکتشاف ملحق می‌شوند تا تایتان‌ها را از بین ببرند...

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha