حاتمی: در جریان اتفاقات بعد از بازی با ذوب‌آهن نیستم/ شهرداری بهتر بود و برد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: در جریان اتفاقات بعد از بازی با ذوب‌آهن نیستم و تا جایی که در سالن حضور داشتم مساله خاصی رخ نداد.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به اتفاقات و حاشیه‌های بعد از دیدار دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم و پایانی دور رفت از مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال کشور تصریح کرد: دیدار دو تیم در شرایطی برگزار شد که رقابت نزدیک و تماشایی از سوی طرفین را شاهد بودیم و طبیعی است وقتی یک بازی با این حساسیت دنبال می‌شود جذابیت نیز افزایش یابد.

وی یادآور شد: البته تا جایی که من در سالن بودم اتفاق خاصی رخ نداد، در دقایقی از بازی ما تیم برتر بودیم و در لحظاتی هم ذوب‌آهن بهتر عمل کرد اما در پایان بازیکنان ما عملکرد بهتری داشتند و با تمرکز بالا موفق شدند این دیدار را به سود شهرداری گرگان به پایان ببرند.

او تاکید کرد: ذوب‌آهن از جمله تیم‌های خوب و بزرگ ایران است که از کادر فنی بادانشی بهره می‌برد، هر دو تیم در حال حاضر نماینده ایران در سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا هستند و تلاش خود را می‌کنند تا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشند. آنها در این مدت سعی کردند سطح فنی خود را ارتقا بخشیده و با بهره‌گیری از فرصت‌هایی که دارند یکی از قطب‌های بسکتبال ایران باقی بمانند.

حاتمی در مورد شرایط مسابقات و لیگ هم گفت: در دور سوم بازی‌ها فشرده است،‌ آن زمانی که می‌گفتیم باید با دقت در مورد برنامه مسابقات تصمیم گرفت تا دچار مشکل نشویم کسی گوش نکرد و الان هم همه باید به صورت جلسه‌ای که تنظیم شده احترام بگذاریم.

گفتنی است تیم‌ شهرداری گرگان شب گذشته و در هفته سوم و پایانی دور رفت از مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال کشور میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که این بازی در پایان با نتیجه نزدیک ۸۲ بر ۸۰ به سود شاگردان مهران حاتمی خاتمه یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha