هزار و ۳۷۵  واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی واگذار شد

بجنورد- ایرنا- هزار و ۳۷۵ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی امروز (یکشنبه) در آیینی به صورت ویدیو کنفرانس با رییس جمهور و حضور استاندار و جمعی از خیران به متقاضیان تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا، آیین تحویل ۲۳ هزار واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز با حضور آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد و به صورت ویدئو کنفرانس این واحدهای مسکونی در استان‌ها به خانوارهای تحت پوشش اعطا شد.

استاندار خراسان شمالی در حاشیه آیین تحویل واحدهای مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در بجنورد اظهار کرد: برای ساخت این واحدهای مسکونی بیش از ۳۴۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

محمد رضا حسین نژاد در خصوص واحدهای مسکونی تحویل شده به مددجویان به تفکیک شهرستان نیز افزود: در شهرستان مانه و سملقان ۴۷۱ واحد، جاجرم ۱۳۲ واحد، گرمه ۴۹ واحد، رازوجرگلان ۲۰۶ واحد، فاروج ۱۳۸ واحد، اسفراین ۱۱۵ واحد، بام و صفی آباد ۲۸ واحد، شیروان ۱۲۶ واحد و شهرستان بجنورد نیز ۱۱۰ واحد مسکونی به مددجویان تحویل شد. ‌

وی گفت: امسال هزار و ۳۸ مورد تعمیرات مسکن مددجویی انجام و هزار و ۲۰۲ مورد فضای حمام و سرویس بهداشتی برای مددجویان استان احداث شده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با کمک نیکوکاران و دستگاه های مربوطه تمامی مددجویان زیر پوشش از مسکن بهره مند شوند.

در پایان این مراسم کلید سه باب واحد مسکونی به صورت نمادین تحویل مددجویان شد.

۵۳ هزار و ۲۸۹ خانوار با جمعیت ۱۰۶ هزار و ۲۶۲ نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۸۵۰ نفر دانش آموز، ۷۵۰ نفر دانشجو، حدود یک هزار و ۵۱۰ نفر بیمار و زمین گیرو دو هزار و ۸۷۳ نفر یتیم و سه هزار و ۱۸۷ نفر نیز فرزندان محسنین هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha