۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85048277
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح نظارتی عیدانه اداره استاندارد در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از آغاز طرح ویژه نظارتی اداره کل استاندارد از مراکز عرضه و خدمات با عنوان طرح عیدانه در استان خبر داد.

«مهدی حسین‌پور» روز چهارشنبه به ایرنا افزود: به مناسبت فرا رسیدن سال نو، اجرای طرح ملی ویژه (عیدانه) سازمان ملی استاندارد ایران در سطح استان کرمانشاه به منظور کنترل کیفی و کمی کالاها و خدمات در راستای حفظ حقوق عامه از ۱۵ اسفند آغاز شده است.

به گفته وی در این طرح، ایستگاه راه آهن، پایانه های مسافربری برون شهری، مراکز پذیرایی بین راهی، رستوران ها و قهوه خانه ها، زائرسرا، مراکز شست و شوی فرش، فرودگاه، مراکز عمده خشکبار، مراکز عمده فروش مواد غذایی، هتل آپارتمان ها و هتل ها مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه اضافه کرد: این طرح در راستای اجرای ماده ۱۷ قانون سازمان ملی استاندارد ایران مصوب مجلس شورای اسلامی با رویکرد مسئولیت های اجتماعی و ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم مردم و مسافران نوروزی در ارتباط با کیفیت کالاها و خدماتی که از لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی حائز اهمیت است، اجرا می شود.

وی افزود: این طرح که از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شده تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ توسط بازرسین اداره کل استاندارد کرمانشاه اجرا خواهد شد.

حسین‌پور اعلام کرد: شهروندان می توانند گزارش تخلفات عرضه کالاهای بی کیفیت را طی شبانه روز از طریق سامانه شکایات ۱۵۱۷ پیگیری و یا با شماره تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ به اداره کل استان اطلاع رسانی نمایند.

وی تصریح کرد: شهروندان همچنین از طریق سامانه پیامکی نیز اصالت پروانه استاندارد روی محصول را با ارسال شماره ۱۰ رقمی ذیل نشان استاندارد (رایگان) به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ استعلام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha