۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۵۴
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85048438
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تحلیل مقام ارشد حزب‌الله درباره علت جنگ اقتصادی علیه محور مقاومت

تهران- ایرنا- رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان مبارزه با جبهه استکبار را یک مبارزه همه جانبه توصیف و تاکید کرد که جبهه استکبار تلاش می کند که با به راه انداختن جنگ اقتصادی و اهرم تحریم ها، پیروزیها و دستاوردهای محور مقاومت را بی اثر کند و باید به ایستادگی و مبارزه ادامه دارد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری العهد، سید «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت که حضرت امام خمینی (ره) حدود و ماهیت مقابله با استکبار آمریکا را مشخص کردند و آن مقابله دائم و همیشگی با این استکبار است.

وی افزود: آیت الله العظمی امام سید علی خامنه‌ای نیز همچنان در تمامی بیانات و سخنان خود بر این مسئله تاکید می کنند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: هرچه جلوتر می‌رویم می‌بینیم که ما در یک درگیری تمدنی، مذهبی و فرهنگی بسیار بزرگ هستیم و آنچه در سطح کار مقاومت خود انجام می دهیم صرفاً نظامی، امنیتی یا اقدام سیاسی نیست بلکه یک مبارزه به معنای واقعی کلمه است و ابعاد بسیار بزرگی دارد.

شیخ صفی الدین تاکید کرد: در منطقه پیشرفت‌های بزرگ و مهمی وجود داشته است و باید به این نکته توجه کرد و زمانی که ما درباره حمله آمریکایی و غربی صحبت می‌کنیم، باید بدانیم که ما دستاوردهای مهمی را رقم زده‌ایم و به همین دلیل آنها تلاش می‌کنند همه این پیروزی‌ها و دستاوردها را بی‌اثر کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقابل آنها (غرب و آمریکا) فقط چند سلاح از جمله سلاح اقتصادی باقی مانده است. آمریکا بر اقتصاد جهان حاکم است و همچنین تحریم‌هایی را تحمیل می‌کند تا ملت‌های مخالف سیاست‌های آن رد منطقه و سراسر جهان را خفه کند.

این مقام حزب‌الله ادامه داد: امروز آمریکا می‌خواهد تحریم‌ها را تا حد زیادی گسترش دهد و از این سلاح بدون هیچگونه ملاحظه‌ای استفاده کند. ما به عنوان مقاومت تنها یک گزینه پیش رو داریم و آن گزینه مقابله است و تسلیم شدن خیانت به خون شهدا و جانفشانی‌های آنها است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله در پایان گفت: آنها می خواهند که مقاومت بشکند و شکست بخورد؛ چراکه این مقاومت آنها را در فلسطین، سوریه و همچنین لبنان و عراق عاجز کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha