۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۵۵
کد خبرنگار: 5310
کد خبر: 85048525
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش باشگاه استقلال به خبر محرومیت ساپینتو در دیدار با فولاد

تهران- ایرنا- باشگاه استقلال به خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر محرومیت سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در دیدار با فولاد خوزستان واکنش نشان داد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای با اشاره به خبر منتشرشده در برخی رسانه‌ها درباره محرومیت ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در دیدار برابر فولاد، نوشت:

ظهر امروز خبر نادرستی در خصوص محرومیت ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در مصاف با فولاد منتشر شد که باعث تعجب شد.

این خبر در حالی منتشر شده که هیچ حکمی از سوی کمیته استیناف و فدراسیون فوتبال صادر نشده و باشگاه استقلال از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌کند تا حقوق تضییع شده سرمربی خود را اعاده کند.

باشگاه استقلال از رسانه‌های محترم می‌خواهد از گمانه‌زنی و دامن زدن به اخباری که وجود خارجی ندارند، جدا خودداری کنند و از تشویش اذهان عمومی خودداری کنند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۲۷ بهمن اعلام کرد که ساپینتو به دلیل استفاده از الفاظ نامناسب در نشست خبری بعد از بازی با پیکان با احتساب یک جلسه محرومیت تعلیقی، در مجموع به چهار جلسه محرومیت محکوم می‌شود که ۲ جلسه آن در صورت عذرخواهی تعلیق می‌شود. این رأی درباره تعداد بازی‌هایی که ساپینتو از همراهی استقلال محروم است، ابهاماتی را به‌وجود آورد و حالا این باشگاه با انتشار این اطلاعیه، اخبار مربوط به محرومیت ساپینتو در دیدار با فولاد در هفته بیست‌وسوم را نادرست خواند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha