جشن نیکوکاری در مدارس هرمزگان برپا شد

بندرعباس - ایرنا - همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری، مراسم جشن نیکوکاری با شعار «هر روز عید دیگری است» در مدارس سراسر استان هرمزگان برپا شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان در مراسم نواخته شدن زنگ احسان و نیکوکاری که به صورت نمادین در مدرسه شاهد دخترانه شهید الله پرست بندرعباس برگزار شد، گفت: این جشن ملی امسال با شعار «هر روز عید دیگری است» و با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند در آستانه سال نو برپا شد.

حمید باسره افزود: در حال حاضر تعداد ۴۶ هزار دانش آموز تحت حمایت‎ کمیته امداد هرمزگان هستند که از این تعداد ۱۶ هزار دانش آموز از خانواده‌های ایتام است.

وی بیان کرد: سال گذشته ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خیران به جشن نیکوکاری کمک کردند که پیش بینی می‌شود امسال این مبلغ به ۱۵ میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان، روش‌های پرداخت مبلغ نقدی و غیرنقدی در پایگاه های جمع‌آوری کمکهای مردمی، را شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ و کد دستوری #۱*۰۷۶*۸۸۷۷* عنوان کرد.

باسره با اشاره به اینکه هم اکنون ۹۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان هسنتد، اظهار کرد: این نهاد انقلابی در تاریخ ۱۴ اسفندماه ۱۳۵۷ با صدور حکم امام خمینی (ره) و به منظور تحقق بخشیدن به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمک رسانی به محرومان، مستضعفان و توانمندسازی آنان تاسیس شد.

جشن نیکوکاری گره گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند است

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: آموزش و پرورش استان هر ساله در زمینه فعالیت‎‌های فرهنگی، علمی و تربیتی ویژه دانش آموزان با کمیته امداد مشارکت می کند که جشن نیکوکاری یکی از این برنامه هاست.

محمد قویدل افزود: جشن نیکوکاری امسال برای رفع بخشی از نیازهای دانش‌آموزان بی بضاعت و نیازمند استان برگزار شد که امیدواریم این کارهای خداپسندانه با همکاری افراد خیر و نیکوکار بتواند گره‌ای هرچند کوچک از مسائل و مشکلات خانواده‌های محروم به‌ویژه دانش آموزان در سراسر نقاط این استان برداشته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha